Klacht over ziggo

Hier is ook @Webcare Ziggo aanwezig die (af en toe) meeleest. Misschien is dat probleem zo complex,
dat het niet meer op een normale manier op te lossen is.
 
Dat klopt, hoewel sporadisch, maar dan wordt buiten het zicht van de forumleden verder gecommuniceerd. Dan verloopt daarentegen de afhandeling op Ziggo Community meer transparant. @Webcare Ziggo heeft in ieder geval dit topic met de klacht nog niet opgepakt. Ben benieuwd.
 
Hier is ook @Webcare Ziggo aanwezig die (af en toe) meeleest. Misschien is dat probleem zo complex,
dat het niet meer op een normale manier op te lossen is.
Dat klopt.
Het probleem is dat alle medewerkers een andere verwoording heeft wat hij wil doen.
En als ik daar op wil terug komen dan ben je verkeert voorgelicht en dan wordt het terug gedraait
 
@disneyflorida zo te zien word je goed verwezen naar de juiste contactkanalen die we hebben, de Ziggo Community is een goede stap.
Mocht je hier nog niet gestart zijn en wil je ons benaderen? Druk dan op het Ziggo Logo en hierna op start een privéconversatie.
Stuur in ieder geval je postcode en huisnummer mee, naam en geboortedatum contracthouder zijn ook zeker handig!

Het valt me mee dat hier @Franz ons na 2 dagen pas benoemd in dit topic ;) We zijn er zeker en mocht je vragen hebben staan we voor jullie allemaal klaar. Direct contact met de klantenservice kan zeker ook leiden tot een snellere oplossing!
 
@disneyflorida zo te zien word je goed verwezen naar de juiste contactkanalen die we hebben, de Ziggo Community is een goede stap.
Mocht je hier nog niet gestart zijn en wil je ons benaderen? Druk dan op het Ziggo Logo en hierna op start een privéconversatie.
Stuur in ieder geval je postcode en huisnummer mee, naam en geboortedatum contracthouder zijn ook zeker handig!

Het valt me mee dat hier @Franz ons na 2 dagen pas benoemd in dit topic ;) We zijn er zeker en mocht je vragen hebben staan we voor jullie allemaal klaar. Direct contact met de klantenservice kan zeker ook leiden tot een snellere oplossing!
ik had TS al 50 minuten na zijn plaatsing van zijn topic verwezen naar het klantenforum van ziggo. 🫣 Hij heeftdaar inmiddels ook zijn probleem aangekaart onder een iets andere naam.
 
Reaction Applause GIF
 
@disneyflorida zo te zien word je goed verwezen naar de juiste contactkanalen die we hebben, de Ziggo Community is een goede stap.
Mocht je hier nog niet gestart zijn en wil je ons benaderen? Druk dan op het Ziggo Logo en hierna op start een privéconversatie.
Stuur in ieder geval je postcode en huisnummer mee, naam en geboortedatum contracthouder zijn ook zeker handig!

Het valt me mee dat hier @Franz ons na 2 dagen pas benoemd in dit topic ;) We zijn er zeker en mocht je vragen hebben staan we voor jullie allemaal klaar. Direct contact met de klantenservice kan zeker ook leiden tot een snellere oplossing!
Kan ik jullie ook een pm sturen zodat ik het wat beter kan uitleggen?
 
Terug
Bovenaan