Klacht over ziggo

Heb ik verschillende keren geprobeerd te doen, maar ze weigeren mijn klacht te accepteren en komen met een oplossing die voor mij niet acceptabel is. Om de klacht bij een geschillen commissie neer te leggen heb ik een bewijs nodig dat een klacht is ingediend en de tegenpartij de tijd heeft gekregen om de klacht af te handelen. In de klachten procedure van Ziggo staat en link (http verwijzing) voor een klachten formulier die niet bestaat, waardoor te terug verwezen wordt naar de algemene ziggo service pagina.
 
Heb ik verschillende keren geprobeerd te doen, maar ze weigeren mijn klacht te accepteren en komen met een oplossing die voor mij niet acceptabel is. Om de klacht bij een geschillen commissie neer te leggen heb ik een bewijs nodig dat een klacht is ingediend en de tegenpartij de tijd heeft gekregen om de klacht af te handelen. In de klachten procedure van Ziggo staat en link (http verwijzing) voor een klachten formulier die niet bestaat, waardoor te terug verwezen wordt naar de algemene ziggo service pagina.
Je kan de klacht posten in het Ziggo Community. Een Ziggo moderator zal vervolgens jouw klacht oppakken en komt wellicht met een voor jou acceptabele oplossing.
 
@CeesCks heftig te vernemen dat een klacht indienen niet geaccepteerd wordt. Dat maakt me wel nieuwsgierig wat hier precies de situatie is. Is het al wel gelukt om een klacht in te dienen? Mocht dit niet gelukt zijn, laat het dan weten via een privébericht. Die vind je terug als je op de onze avatar drukt. Stuur je klacht en ook postcode, huisnummer en naam + geboortedatum contracthouder mee, dan kijken we voor je hoe we je klacht kunnen behandelen.
 
Terug
Bovenaan