Klacht over ziggo

ik zit sinds 2016 op de echte ziggo community en heb vaak zat verhalen gelezen om mensen die na 1x storneren (danwel onterrecht ) direct een incassobureau op hun dak kregen dat het zo niet de juiste gang van zaken is dat ik logisch echter gebeurt het niet altijd op de manier zoals het zou moeten gaan
Nogmaals, ze doen het echt niet zomaar en heel veel zullen het verhaal zo verdraaien dat het perfect in hun straatje past. Niet alles wat op internet staat is waar... ;)
 
k zit sinds 2016 op de echte ziggo community en heb vaak zat verhalen gelezen om mensen die na 1x storneren (danwel onterrecht ) direct een incassobureau op hun dak kregen dat het zo niet de juiste gang van zaken is dat ik logisch echter gebeurt het niet altijd op de manier zoals het zou moeten gaan
Nou,Ik geloof er echt niets van dat Ziggo dat doet,zeker niet als ze zelf een fout maken.
Want dan wordt het al gauw algemeen bekend.
En mogelijk moeten Ziggo bij een fout zelf het incassoburo betalen.

Er staat nu trouwens bij TotaalTV op de site dat Ziggo het probleem gaat oplossen en wordt het bedrag met de volgende afrekening verrekend!
 
Slotje er op? Is het nou opgelost? En wat was de oplossing dan?
Vette klachten kennen geen oplossing. 🤔 slotje
1692527401548.png
 
Terug
Bovenaan