Klacht over ziggo

disneyflorida

Forum Gebruiker
Berichten
58
Beste mensen

Wie kan mij advies geven als Ziggo niet reageert op een vette klacht.
Je krijgt enkel maar een reactie van wij helpen u verder maar wordt niet naar een oplossing gewerkt.
Ben al ruim 3 maanden bezig maar nu nog steeds geen medewerking en ook geen contact kunnen krijgen met de klachten afdeling.
De diverse afdelingen zeggen elke keer wat anders en als je op een besluit wat medewerker zegt terug wil komen kan dat niet ivm niet gesproken te hebben met jou.

Gr

disneyflorida
 
Brief naar de directie van Ziggo in Utrecht met als bijlage bij voorkeur een logboek van de structurele problemen kan wellicht een doorbraak opleveren. Dat was in ieder geval mijn persoonlijke ervaring van 7 jaar geleden.
 
Het advies van @Hatolex47 is een goed advies want het is een verwijzing naar het klantenforum van Ziggo. Iedere werkdag worden problemen opgepakt door Ziggo medewerkers en dat levert over het algemeen betere en snellere resultaten op dan telefonisch contact met klantenservice. Overigens had ik het in mijn vorige bericht over een aangetekende brief en het is nogal kort door de bocht om te bweren dat verzending van een brief geen zin heeft..
 
Ik zei ook niet dat je moest mailen, ik adviseerde naar het klantenforum te gaan. ;)

En inderdaad, regels zijn regels, daar zijn ze namelijk voor.
 
Ik denk dat jullie mij niet volgen.
In maart klacht gestuurt via de email.
Maar er wordt gezegt dat ik moet wachten op reactie van de klachten afdeling wat normaal is.
Maar ze moeten nu nog contact opnemen en als je vraagt om een update wordt er gezegt klacht wordt niet beantwoord wegens gesloten dossier.Ik wil een brief sturen maar je weet nooit of die aan komt dus dat heeft geen zin in mijn ogen.
En als je vraagt om het email adres van ziggo hoofdkasntoor krijg je die niet al gevraagt.
Dus ja hoe kom jij dan achter die email adres als je die niet krijgt?
 
Terug
Bovenaan