• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

I-tv tijdelijk niet beschikbaar Error 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja, Ziggo blijft ook maar klooien met de opbouw van de VOD Transport Streams. Nu zijn de TSID‘s van de Transport Streams weer gewijzigd en zijn er opeens Service Definition Tables (SDT) toegevoegd.

Ook bijzonder om te lezen dat de reguliere Ziggo helpdesk niets met de VOD foutcodes kan. Zijn er een keer foutcodes, weet de helpdesk weer niet wat ze er mee moeten doen. Wat een stel prutsers zijn die zogenaamde technici van Ziggo toch. Ze zitten volledig in hun eigen afgesloten wereldje en hebben totaal geen interesse voor de effecten van hun geklooi voor de klanten en hun eigen helpdesk.
 
Sinds gisteren krijg ik na het selecteren van content op mijn Humax 5200c de melding dat interactieve tv niet beschikbaar is Error 2000. Is dit een probleem bij ziggo want op de storingenlijst staat niets en Error 2000 inkloppen geeft nul resultaat.


Update:

Vandaag na 1x een error 2040 te hebben gehad lijkt alles weer normaal te werken. :thankyou:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben/hadden een defect in de Vod server, dit probleem is geisoleerd en zou voor de gebruikers geen probleem meer mogen vormen.
 
Error lijst I-tv

Ik en vele met mij (denk ik) zouden het op prijs stellen als er een error lijst voor de codes die I-tv genereerd komt. Zodat je iig weet of het een thuis of een netwerk probleem is. :frons:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben/hadden een defect in de Vod server, dit probleem is geisoleerd en zou voor de gebruikers geen probleem meer mogen vormen.

Ja nu net deed alles het weer. Raar dat zulke dingen dan niet even naar de klant worden gecommuniceerd. Een RSS-feed of twitteraccount is zo aangemaakt.

Sterker nog een news/storings-feed verwerkt in ITV lijkt me zo ingebouwd.
 
Ik gebruik een samsung smt-c7140 en sinds de laatste update van mijn decoder doet ITV het ook niet.En de helpdesk schuift het het probleem net zo makkelijk terug mijn kant op omdat ze niet weten wat ze er mee moeten doen.Zo van het probleem ligt bij jouw en niet bij ons.Ik maak toch geen updates voor mijn decoder kom op nou
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik en vele met mij (denk ik) zouden het op prijs stellen als er een error lijst voor de codes die I-tv genereerd komt. Zodat je iig weet of het een thuis of een netwerk probleem is. :frons:

ik zal binnenkort eens kijken of ik hier iets voor aan kan leveren wat "leesbaar is"
 
Ook hier werkt Itv weer en is mijn dochtertje na haar vaste kwartiertje Zandkasteel heerlijk gaan slapen.

Jammer dat Ziggo overduidelijk de boot mist als het om support via de helpdesk en Itv gaat. Triest dat Ziggo als monopolist op kabel in mijn woonplaats geen enkele noodzaak heeft haar klanten fatsoenlijk te bedienen. OPTA help toch eens zodat de klant deze ballentent eindelijk kan geven wat het verdient: een schop onder de kont doordat er concurrentie op de kabelmarkt komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan