T
TallGuy212
Error 2000
Wij kijken elke dag interactieve tv met onze dochter en nadat Ziggo aan het netwerk heeft tezeten werkt de interactieve tv niet meer. Signaalsterkte is 73 en de kwaliteit 100%. Dat is het overigens al maanden.
We hebben een Humax c5200 en die werkte tot vandaag prima. Gewoon tv kijken werkt prima, maar als we interactieve tv opstarten kan ik gewoon het gewenste programma opzoeken, maar als ik deze dan wil afspelen krijg ik de melding:
Interactieve Televisie is tijdelijk niet beschikbaar.
Probeer het op een later tijdstip nog een keer
Error 2000
Nu hebben we contact gehad met Ziggo, helaas was de desbetreffende medewerker niet echt geschikt voor het helpen oplossen van ons probleem. Na 15 minuten wilde hij weten of de tv werkte, dus stond hij in 'belscript' modus en dan kun je beter ophangen. Dat hebben we dus maar gedaan, het leven is te kort om aan de lijn te hangen met een amoebe van Ziggo.
Is dit een tijdelijk probleem of zijn we nu de sjaak en moeten we 1200 blijven bellen totdat we het idee hebben dat er sprake is van intelligentie aan de andere kant van de lijn?
Wij kijken elke dag interactieve tv met onze dochter en nadat Ziggo aan het netwerk heeft tezeten werkt de interactieve tv niet meer. Signaalsterkte is 73 en de kwaliteit 100%. Dat is het overigens al maanden.
We hebben een Humax c5200 en die werkte tot vandaag prima. Gewoon tv kijken werkt prima, maar als we interactieve tv opstarten kan ik gewoon het gewenste programma opzoeken, maar als ik deze dan wil afspelen krijg ik de melding:
Interactieve Televisie is tijdelijk niet beschikbaar.
Probeer het op een later tijdstip nog een keer
Error 2000
Nu hebben we contact gehad met Ziggo, helaas was de desbetreffende medewerker niet echt geschikt voor het helpen oplossen van ons probleem. Na 15 minuten wilde hij weten of de tv werkte, dus stond hij in 'belscript' modus en dan kun je beter ophangen. Dat hebben we dus maar gedaan, het leven is te kort om aan de lijn te hangen met een amoebe van Ziggo.
Is dit een tijdelijk probleem of zijn we nu de sjaak en moeten we 1200 blijven bellen totdat we het idee hebben dat er sprake is van intelligentie aan de andere kant van de lijn?