• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

I-tv tijdelijk niet beschikbaar Error 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TallGuy212

Error 2000

Wij kijken elke dag interactieve tv met onze dochter en nadat Ziggo aan het netwerk heeft tezeten werkt de interactieve tv niet meer. Signaalsterkte is 73 en de kwaliteit 100%. Dat is het overigens al maanden.

We hebben een Humax c5200 en die werkte tot vandaag prima. Gewoon tv kijken werkt prima, maar als we interactieve tv opstarten kan ik gewoon het gewenste programma opzoeken, maar als ik deze dan wil afspelen krijg ik de melding:

Interactieve Televisie is tijdelijk niet beschikbaar.
Probeer het op een later tijdstip nog een keer

Error 2000

Nu hebben we contact gehad met Ziggo, helaas was de desbetreffende medewerker niet echt geschikt voor het helpen oplossen van ons probleem. Na 15 minuten wilde hij weten of de tv werkte, dus stond hij in 'belscript' modus en dan kun je beter ophangen. Dat hebben we dus maar gedaan, het leven is te kort om aan de lijn te hangen met een amoebe van Ziggo.

Is dit een tijdelijk probleem of zijn we nu de sjaak en moeten we 1200 blijven bellen totdat we het idee hebben dat er sprake is van intelligentie aan de andere kant van de lijn?
 
Lange man,

Ik heb ook een Humax 5200C en heb sinds vanavond dezelfde melding.

Ik heb gebeld en we hebben de Humax teruggezet naar fabrieksinstellingen etc. Uiteindelijk komt er nu aanstaande maandag een storingsmonteur.

Ik ben benieuwd.
 
i

Allen,

Dit is een foutmelding met een oorzaak die de helpdesk niet kan oplossen.
Kunnen jullie aangeven met welke film / uitzending / serie of andere asset deze fout optreedt. Het lijkt erop dat de informatie in de catalogus niet in sync is met de systemen waar de "content" opgeslagen is.

Als jullie een titel kunnen geven waarmee deze foutmelding optreedt dan kan ik het probleem bij de juiste afdeling neerleggen.

Anoniem
Ziggo
 
Film 'Domino'

Mac-adres: DC D3 21 D4 74 01
 
Ik kan eigenlijk niets vinden dat wél afspeelt. De foutmelding verspringt bij mij trouwens: eerst error 1000, snel gevolgd door 2000 en dan na een seconde of 2 naar 2030.

MAC: ec:e0:9b:fb:50:b9, area: 582485977.
 
Ik kan eigenlijk niets vinden dat wél afspeelt. De foutmelding verspringt bij mij trouwens: eerst error 1000, snel gevolgd door 2000 en dan na een seconde of 2 naar 2030.

MAC: ec:e0:9b:fb:50:b9, area: 582485977.

Ik kan niet anders zeggen dat Ziggo het Netflix wel heel makkelijk maakt met dit geknoei. :sad:
Zolang die nieuwe interactieve omgeving nu bestaat heb ik er al ruzie mee. Blijft bij de start altijd hangen op 'Verbinden' en werkt pas na het spanningsloos maken van de decoder.
Ben er langzamerhand wel eens klaar mee. :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan