Viaplay blijft in Nederland, maar trekt zich terug uit veel andere landen

Zit alweer vol verbazing te kijken, dat Viaplay de hoofdprijs durft te vragen voor dit wanproduct, beeld valt mee, maar wat een gestotter met het geluid zeg ....
 
Zit alweer vol verbazing te kijken, dat Viaplay de hoofdprijs durft te vragen voor dit wanproduct, beeld valt mee, maar wat een gestotter met het geluid zeg ....
Moet toch echt liggen aan je internetverbinding, want ik ondervind geen enkele hapering met het geluid.
En het commentaar is opnieuw prima.
 
Moet toch echt liggen aan je internetverbinding, want ik ondervind geen enkele hapering met het geluid.
En het commentaar is opnieuw prima.
Verbinding is prima, en ik mag dan wel een azijnzeikerd zijn wat dat betreft, maar hoor echt die kleine stotteringen ;)
 
Nog minimaal 1 seizoen, en dan maar afwachten waar je dan de hoofdprijs mag betalen ;)
Voor kwaliteit wil je best wel wat neer leggen dus laat met maar snel terug naar Ziggo komen. Het scheelt dat arrogantie een keer afgestraft mag worden liefst zo snel mogelijk. De volgende belofte wordt weer gebroken binnenkort ,omdat ze prijs wederom omhoog laten gaan.
Voor de films, series vind ik het persoonlijk niet de moeite waar waar we bovendien nog maar eens moeten zien waar ze het budget vandaan willen halen om daar weer heel veel geld in te steken. Kennelijk worden ze ook nog verplicht om in Nederlandse projecten te investeren terwijl ze juist enkele producties gestopt hebben.
Het lijkt erop dat ze kostte wat kost door willen gaan met alle risico,s van dien terwijl ze hier nu al niet zo,n beste reputatie lijken te hebben opgebouwd en mensen ook makkelijk naar F1 pro kunnen overstappen.
Wat mij betreft mogen ze zo snel mogelijk terug naar Scandinavië.
 
Verbinding is prima, en ik mag dan wel een azijnzeikerd zijn wat dat betreft, maar hoor echt die kleine stotteringen ;)
Dan is mijn internetverbinding blijkbaar prima de luxe, want ik heb al 12 GP's geen enkel probleem met het geluid waargenomen :)
 
Zal ongetwijfeld aan mij liggen dan ;)
Ik heb geen moment getwijfeld aan je waarneming, want ik ging ervan uit dat je een prima gehoor hebt. Naar jouw mening heb je ook een prima internetverbinding. Maar er moet toch een verklaring zijn voor jouw ervaring met het geluid van Viaplay en mijn ervaring?
Het lijkt mij in ieder onterecht de schuld in de schoenen te schuiven van Viaplay, anders zou het klachten regenen bij de meer dan 1 miljoen abonnees.
 
Terug
Bovenaan