Nieuwe wervingscampagne Ziggo (Q3 2023)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel belangrijk om te weten, als je een leuke aanbieding weet te 'scoren' houd dat wel in dat je een nieuw jaarcontract aangaat.
Maar, zoals @Messi Forever al aangaf, tegen de tijd dat die weer afloopt, is het tijd voor een nieuw belletje ;)
Klopt.
Men kijkt volgens mij dus ook wat voor abo je hebt en zo zal de ene klant ook wat meer korting kunnen krijgen dan de ander.
Ik heb overigens nog nergens gelezen dat iemand nog wat meer af kan dingen als je zeg maar voor 2 jaar tekent..volgens mij kunnen ze dan wel meer korting geven maar ik weet niet of het mogelijk is om op deze manier te gaan onderhandelen.
 
Waarom zou je dat willen dan? Dan heb je 2 jaar lang niks te onderhandelen ;)
Klopt ...;D

Overigens lees onderstaand topic maar eens. KPN zegt dat ze ook al korting geven mbt de hussel kortingen. Sommigen krijgen korting maar je leest hier ook antwoorden dat men daar niet zo aardig is behandeld bij de helpdesk toen men om kortingen ging vragen. Je leest woorden als ,moeilijk doen, of zelf "irritatie" bij de helpdesk medewerkers. Niet prettig om zoiets mee te maken lijkt me:

https://forum.kpn.com/mobiel-15/korting-voor-vaste-klanten-572676

Er wordt wel weer gezegd dat ze vanwege de kortingen juist de prijzen hoog houden. Dus lijkt toch weer sigaar uit eigen doos. Ergens zal het toch vandaan moeten komen. Denk eens aan de 1 en 1 gratis prijzen bijvoorbeeld bij het kruidvat of bij de AH.Je kan ook een vaste lagere prijs geven maar dat doen ze niet omdat die anderen ook met deze zogenaamde kortingen komen lijkt het dat je een flinke deal gedaan hebt maar uiteindelijk blijkt het toch de bekende sigaar te zijn uit eigen doos.
Of neem het voorbeeld van het inruilen van je auto. Jij denkt veel terug te hebben gekregen maar ondertussen hebben ze dat al allang verrekend met de auto die jij wilt hebben. En meneer..wilt u inruilen..? Jawel...kijk en dan hebben ze de prijs( het forse bedrag voor je inruil auto) al bovenop de prijs gedaan van de auto die jij in het vizier hebt.
Wellicht zou je dus kunnen zeggen dat wij nu teveel betalen voor internet.

En deze nog maar eens:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/zigg...og-slapende-klanten-betalen-welkomstbonussen/
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is vaak, als je belt om korting dat ze je bestaande product willen vervangen door een nieuw product. Simpel gezegd, dan moet je bijv. oude boxen inleveren en veel mensen willen dat niet.
 
Klopt, als je al belt voor korting, moet je voorbereid zijn op dat soort 'valkuiltjes'.
Geef meteen aan dat je tevreden bent met je huidige product, maar, dat het gras bij de buren steeds groener word.
Trouwens wel zo makkelijk als je al een glasvezelaansluiting in huis hebt, dan word het verkooppraatje meteen overgeslagen ;)
 
Inderdaad. Ik heb nu KPN spulletjes hangen, maar de schroefgaten voor het Ziggo spul zitten nog in de meterkast Ik heb helemaal geen zin meer in dat gezeur met die klantenservice van welke provider dan ook. Gratis overstap service en zo weer terug naar Ziggo. Dat gepingel hoort thuis in de landen rond de Middelandse Zee.
 
Je moet er maar zin in hebben om ieder jaar van provider te switchen, ook wanneer dat simpel in je meterkast valt om te zetten. Velen zijn honkvast zoals ik, omdat men sinds jaar en dag een e-mail adres heeft van zijn/haar provider en geen zin heeft om alle contacten in het adresboek om de 12 maanden te verwittigen van een gewijzigd e-mail adres. En dan spelen er vaak, zoals in mijn geval, kortingen vanwege een Vodafone abonnement. Voor mij persoonlijk veel te veel gedoe, kan mijn tijd wel beter gebruiken voor belangrijker zaken.
 
Toch echt wel de moeite waard vind ik persoonlijk.
Ik heb hier ook al vaker over geschreven, maar je kunt het dus zo inrichten dat switchen van provider een eitje is.
  • Provider onafhankelijk emailadres
  • TV kijken doe ik provider onafhankelijk via NLZiet. Het is even wennen, maar nu wil ik niet meer anders
  • In de meterkast hangt een eigen router
Bij overstap van kabel <> glasvezel hoef ik letterlijk alleen maar 1 kabel om te prikken, en alles werkt :6
Bij overstap van de ene glasvezelprovider naar de andere glasvezelprovider kun je wel even wat downtime hebben, maar dat is tegenwoordig ook goed geregeld en wordt tot een minimum beperkt.

En tegelijk met de providerswitch neem ik ook vaak het mobiele abonnement mee, met nummerbehoud geen enkel probleem.
 
@René

Ik begrijp jouw persoonlijke keuze om ieder jaar te switchen.

Maar het is niet mijn keuze. Om alle e-mail contacten een mailadres wijziging te sturen, gaat me een flink dagdeel kosten. En ik vind een provider onafhankelijk e-mailadres niet aanlokkelijk. Voor tv-kijken vind ik de beeldkwaliteit van Ziggo superieur aan de concurrentie. En met een nieuw mobiel abonnement verlies ik mijn Vodafone korting en datavoordeel.
Een providerswitch zou in mijn geval betekenen dat ik zou opteren voor glasvezel (waarschijnlijk KPN), als gevolg waarvan ervan er vanuit de uitpandige meterkast een 15 meter lange utp kabel in gootjes moet worden gelegd. Terwijl nu mijn Ziggo AOP op slechts 20 cm. in verwijderd van het Ziggo modem.
Nee, dan blijf ik liever honkvast met ieder jaar een nieuwe aanlokkelijke aanbieding van Ziggo.

Nogmaals, het is ieders persoonlijke afweging om wel of niet ieder jaar te veranderen van provider. Ik wilde met mijn bericht alleen maar onder de aandacht brengen dat persoonlijke afwegingen om wel of niet van provider te switchen vaak niet zo simpel zijn.
 
Uiteraard is het voor iedereen anders en respecteer ik jouw keuze.

Alleen vind ik het altijd zo jammer als mensen heel veel waarde hechten aan hun email, het is belangrijk, maar dan niet kiezen voor een echt goede oplossing die gericht is op de toekomst.

Email via je provider is leuk maar kun je niet echt professioneel noemen. Je krijgt het erbij en daar moet je het maar mee doen. Je kunt niet echt veel service verwachten. De provider verdient er verder niets aan en doet het er vaak bij.

Gratis email bij externe providers zoals Gmail/Outlook is ook niet alles, daar zit je natuurlijk met privacy en andere zaken.
Daarom kies ik zelf voor een goede betaalde mail dienst. Eentje met duidelijke voorwaarden en die betrouwbaar is. Dat kost een paar euro, maar ik heb voor de rest van mijn leven een vast email adres. Mocht deze emailprovider stoppen met bestaan dan kan ik de domeinnaam makkelijk koppelen aan een andere email dienst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan