Nieuwe wervingscampagne Ziggo (Q3 2023)

ziggokorting2.pngDe strijd om nieuwe klanten is nog lang niet voorbij. Waar het voorheen heel normaal was om één tot drie maanden korting te geven aan nieuwe klanten is het inmiddels noodzakelijk gebleken om kortingen tot wel 12 maanden te geven.

Ziggo richt zich met de nieuwe campagne voornamelijk op combinatie pakketten. Zou je voor het top abonnement Internet Giga & TV Max gaan dan loopt de korting op tot wel € 570,-.

AbonnementKortingKorting
Internet Start50%6 maanden
Internet Complete50%6 maanden
Internet Giga50%9 maanden
Internet & TV Start50%9 maanden
Internet & TV Complete50%9 maanden
Internet & TV Giga50%12 maanden

Het lokken van nieuwe klanten met aantrekkelijke kortingen is uiteraard niet nieuw. Onlangs had KPN ook een bijzondere actie waarbij nieuwe klanten een Philips Smart TV ter waarde van € 499,- kregen. Een hard gelach voor bestaande abonnee's. Die moeten vaak wat meer moeite doen en zelf bellen, of jaarlijks overstappen van provider om in aanmerking te komen van dit soort voordeeltjes.

Update: Ook voor zakelijke klanten worden er flinke kortingen gegeven tot wel 12 maanden voor 50%. Zie https://www.ziggo.nl/zakelijk/aanbiedingen
 
Laatst bewerkt:
Laat ze wat doen voor bestaande klanten, behalve ze als melkkoe te gebruiken met die belachelijke prijs verhogingen.
Voorbeeld upload naar 1 staat tot 4 in plaats van 1 staat tot 10 voor wie dat wil. GRATIS.
Het weg geven van gratis zender pakketen hou je ze ook niet te vreden mee of iets korting voor 3 maand.
Ben blij als glasvezel hier straks werkt valt er echt wat te kiezen.
 
Waar ik woon ben ik gezegend met een enorm aanbod van glasvezelproviders. Doordat ik verder niet afhankelijk ben van een TV abonnement (die neem ik extern af) kan ik vrij makkelijk elk jaar switchen zonder gedoe met TV decoders die wel/niet lekker werken.

Met name switchen tussen kabel en glas en weer terug gaat makkelijk, zonder downtime of risico.
Hopelijk is er bij jou binnenkort ook meer keuze.
 
Nog even, eind van het jaar begin volgt jaar.
Glas aansluiting licht al wel in de woning.
Ben alleen bang voor de kinderzieks die er in zullen zitten, wacht eerst de reacties in de buurt af.
Ander gedeelte van Zutphen/Warnsveld waar het al een paar jaar licht werkt het ook nog steens niet,-
100% hoort dat er daar steeds meer terug gaan naar ZIggo.
 
Laatst bewerkt:
Dat is wat ik ook ga doen.

Ik heb nu als test een dual wan failover met Ziggo en LTE (via een mobiele telefoon en usb-tethering) op mijn pfSense router.
Glas is onderweg hier.
ODF heeft al een draadje aan de rand van mijn tuin gelegd en KPN komt ook eraan.
Zodra ik toegang heb tot glas dan heb ik al een werkende dual wan failover en neem ik een test glas abonnement.

Tegen die tijd ga ik NLZiet gebruiken voor TV kijken zodat het voor moeders de vrouw ook allemaal probleemloos werkt.

En dan telkens de korting en acties pakken.

Dat is het plan.

Misschien een gat in de markt als iemand een service aanbied om dit geheel geautomatiseerd aan te bieden hahaha
 
Oeps, bye bye KPN glas. Vanaf eind oktober voor een prikkie over naar Ziggo. Geen gebedel aan de telefoon voor extra korting bij KPN. Wat is het toch mooi om te kunnen kiezen. 4 kabeltjes over prikken en gaan. ;D
 
Bekijk bijlage 40184 Die moeten vaak wat meer moeite doen en zelf bellen, of jaarlijks overstappen van provider om in aanmerking te komen van dit soort voordeeltjes.
Dat is toch niet zo erg als je kan overstappen. Klein uurtje werk en 5 snippen in je zak. Email van de provider gebruikt geen hond meer. Schroefgaten van de connectbox zitten nog in de meterkast. ;D
 
Zojuist gebeld met klantenservice Ziggo. Heb opnieuw een mooie korting gekregen, op de maandfactuur en op ESPN Compleet. Zal niet in verdere details treden, maar ik kan alle Ziggo klanten aanbevelen om contact op te nemen met KS, zeker ingeval je jaarcontract al is afgelopen. Gewoon tactisch inkleden en verwijzen naar de spectaculair hoge kortingen waarmee Ziggo thans strooit voor nieuwe klanten en evt. ook wijzen hoelang je reeds klant bent.
 
Terug
Bovenaan