Dankjewel voor jouw reactie. Toch heb ik wel eens topics op dat KPN forum gevonden waar er een nogal kritische houding is tegenover klanten die weer korting gaat vragen. Ook las ik dan dat KPN geen kortingen meer zou geven wat naderhand toch weer ergens ontkracht lijkt te worden. Het moet niet de bedoeling zijn dat je daar echt volop je best moet gaan doen als er bij de helpdesk ook al zo,n houding zou zijn als van:' Daar komt weer zo,n klant lopen leuren voor kortingen en nu zijn de slapende klanten de dupe" Snap je wat ik bedoel?
Maar goed ik weet ook niet of dat eigenlijk zo is daar bij KPN. Ik weet wel dat ze niet de goedkoopste zijn en in hun ogen daar kennelijk een reden voor hebben ..dus je zou zeggen dat juist daar een houding zou kunnen zijn dat je niet moet gaan zeuren om kortingen. Of juist wel want ze zijn te duur

Dat moet je dan maar niet gaan zeggen want anders krijg je je korting niet meer..
Tevens als de andere fikse kortingen krijgt _wat je ergens leest op een forum_ moet je maar durven om ook flink te gaan aandringen. Het heeft zoals gezegd ook te maken wat voor abo,s je hebt bij een provider voor wat betreft de kortingen die je dan kan krijgen.
We hebben ook kortingen gekregen bij Ziggo. Ik kan mij wel herinneren dat mij mij ook vroeg of ik een mobiel abo had bij Ziggo en dat men dan pas korting wou geven. Daarna is overlegd en kreeg ik toch korting. Je vindt het ook lastig om aan te gaan dringen bijvoorbeeld als je zeker weet dat een klant in een gelijke situatie meer korting heeft gekregen. Dat hele afdingen vind ik persoonlijk niet fijn.Je hebt ook het gevoel dat je alles uit de kan wilt halen .En inderdaad dat andere klanten dan de dupe zijn en jij wilt nu nog meer en meer..althans dat , de dupe zijn van andere klanten die afdingen'dat is dan wat je zo leest op het internet.
Tot slot heb je ook een beetje het idee dat je afhankelijk bent wie je aan de lijn krijgt. Dus krijg je niet genoeg eruit zou je dus weer moeten gaan bellen. Stel dat iemand zijn dag niet heeft of zo of juist met jou scherp wilt gaan onderhandelen.
Ik heb er geen negatieve ervaringen mee of zo_ helemaal niet_ met de Ziggo helpdesk maar ik blijf het lastig vinden om te gaan onderhandelen op deze manier.