Belangrijke informatie rond conflictsituaties

Ernie-UPC zei:
We hebben inmiddels het netwerk in Friesland aangepast en daar zouden de snelheidsklachten opgelost moeten zijn. (Degene die gerelateerd zijn aan het probleem zoals Floppus dat heeft omschreven)

@Ernie, kun je ook aangeven of er elders in het land nog regio's zijn waar die aanpassingen ook gaan (moeten) gebeuren en of dat binnen afzienbare tijd gaat plaats vinden?
 
den Tsaar zei:
@Ernie, kun je ook aangeven of er elders in het land nog regio's zijn waar die aanpassingen ook gaan (moeten) gebeuren en of dat binnen afzienbare tijd gaat plaats vinden?

Ja, tuurlijk. Ik vergat dit er bij te vermelden.

Uit de resultaten vanuit Friesland blijkt dat de uitgevoerde verandering heeft geholpen. We gaan dit dus voor het hele netwerk doen. Er is nog geen planning beschikbaar, maar ik neem aan dat we deze week zullen starten met de rest.

Zodra ik de planning heb, dan zal ik dat hier melden.
 
jtech zei:
Ja ja, droom jij maar lekker verder, want bij alle ADSL aanbieders heb je natuurlijk nooit een probleem en loopt alles altijd op rolletjes. Ook zijn de helpdesks van alle andere providers bemand met uitsluitend vakbekwame mensen, die tenminste een universitaire graad hebben in de ICT.

Wat een klinkklare onzin! Mijn persoonlijke ervaringen zijn wel anders. Maar zoals gezegd: droom jij maar lekker verder en ik wens je sweet dreams! ^-^
Mijn persoonlijke ervaring met een isp (die niet in mijn nieuwe wijk zit) is dat als je de helpdesk nodig had (en dat is in 5 jaar 2x gebeurd) je gegarandeert maar 5 minuten nodig had om met hen tot een oplossing te komen.
De boel lag nooit plat en ik had een 8mbit download lijn, die ook daadwerkelijk die snelheid haalde.
Verschil: ik ben nu al 7 maanden bezig met de UPC en er is geen snars verandert.

Dus ja, ik heb blijkbaar 5 jaar lang heel mooi gedroomd. Het kan wel anders, maar ze (UPC) doen het niet.
 
Birch zei:
Mijn persoonlijke ervaring met een isp (die niet in mijn nieuwe wijk zit) is dat als je de helpdesk nodig had (en dat is in 5 jaar 2x gebeurd) je gegarandeert maar 5 minuten nodig had om met hen tot een oplossing te komen.
De boel lag nooit plat en ik had een 8mbit download lijn, die ook daadwerkelijk die snelheid haalde.
Verschil: ik ben nu al 7 maanden bezig met de UPC en er is geen snars verandert.

Dus ja, ik heb blijkbaar 5 jaar lang heel mooi gedroomd. Het kan wel anders, maar ze (UPC) doen het niet.

Dat komt omdat UPC in 1e instantie ALTIJD de oorzaak van welk probleem dan ook bij de klant neerlegt, en ze van het tegendeel overtuigen neemt soms maanden in beslag, ook al omdat het gros van de HD medewerkers (de goede niet te na gesproken) ook deze overtuiging heeft. :-\
 
Terug
Bovenaan