Wat zou Ziggo moeten doen om de concurrentie voor te blijven?

Voor mij geldt hetzelfde, genoeg aan 100/25 van Ziggo.
Maar om eerlijk te zijn is het m.i. niet Ziggo die mensen iets opdringt, maar dat doen de mensen zelf.....ze laten zichzelf het glas opdringen door de glasboeren. Die verkopen de heilige graal en de gemiddelde consument (die alleen maar wat mailen, surfen, spotifyen en flixen) heeft de perceptie dat alles heel veel sneller en flitsender verloopt....dream on ;D
Ik ben al wat aan het rondkijken op internet naar een goedkoper alternatief voor het geval Ziggo weer eens de prijzen flink verhoogd.
Uploaden doe ik zo goed als niet, tv kijken doe ik via een schotel, voor de rest is het gewoon wat simpel over het internet surfen om wat op te zoeken enz, enz......niets bijzonders dus.
Glasvezel heb ik totaal niet nodig en ik vrees dat de meeste mensen dit niet nodig hebben......wat moet je met een racewagen als je alleen maar de wekelijkse boodschappen doet een dorpje verderop.
Ik hoop dat Ziggo zich ook eens bezighoud met mensen die in principe genoeg hebben aan 30/10 ietsjes sneller mag ook nog......de wat oudere generatie zonder kinderen in huis zou hier heel blij mee zijn.
 
Maar glasvezel heeft ook lagere snelheden ;).

Ik verwacht dat de goedkoopste internet verbinding te verkrijgen is via glasvezel. Welke up/down-load die heeft, ik heb geen idee, maar als dat minimaal 30/10 moet zijn, lijkt me dat geheel geen probleem.

Van Ziggo hoeft u m.i. voorlopig niets te verwachten, want prijzen verlagen komt niet voor in het handboek voor Ziggo managers. Ziggo zal zelf eerst bewust moeten worden, dat Ziggo er is voor haar klanten ( en niet anders om ).
 
Maar glasvezel heeft ook lagere snelheden ;).

Ik verwacht dat de goedkoopste internet verbinding te verkrijgen is via glasvezel. Welke up/down-load die heeft, ik heb geen idee, maar als dat minimaal 30/10 moet zijn, lijkt me dat geheel geen probleem.

Van Ziggo hoeft u m.i. voorlopig niets te verwachten, want prijzen verlagen komt niet voor in het handboek voor Ziggo managers. Ziggo zal zelf eerst bewust moeten worden, dat Ziggo er is voor haar klanten ( en niet anders om ).
ziggo heeft anders vorig jaar de prijs van internet giga nu elite omlaag gegooid
ok het zijn maar een paar euro's maar tis een verlaging
 
En dat deed Ziggo niet spontaan op eigen initiatief maar onder druk van de concurrente. Glasvezelproviders als KPN en Odido hadden immers daarvoor al de prijs van het gigabitabonnement met vijf euro of meer per maand verlaagd.
 
ziggo heeft anders vorig jaar de prijs van internet giga nu elite omlaag gegooid
...


Maar Ziggo verhoogde eerst de prijzen, om deze daarna weer te verlagen. Waardoor de abonnements prijzen voor alle Ziggo klanten fors omhoog gingen :thumbsdownangry:, terwijl de prijsverlaging daarna natuurlijk alleen voor nieuwe klanten geldt >:( ( en later ook voor overstappers naar het duurste abonnement ).

Met dat soort acties bedonder je de vaste/trouwe klanten en kan je dat m.i. beslist 'geld graaien' noemen :veryangry: ! De reden dat ik z.s.m. overstap zodra ik die mogelijkheid heb.
 
Laatst bewerkt:
De reden dat ik z.s.m. overstap zodra ik die mogelijkheid heb.
De mogelijkheid is mij al een jaar geleden geboden, echter gelet op de berichten op meerdere fora ben ik nog altijd client bij Ziggo.
De KPN glas aansluiting in mijn meterkast is netjes aangelegd , gecontroleerd, en klaar voor gebruik ;)
 
De mogelijkheid is mij al een jaar geleden geboden, echter gelet op de berichten op meerdere fora ben ik nog altijd client bij Ziggo.
De KPN glas aansluiting in mijn meterkast is netjes aangelegd , gecontroleerd, en klaar voor gebruik ;)

Als u tevreden bent over Ziggo dat heeft overstappen weinig nut.

Over de kwaliteit van internet heb ik weinig te klagen. Persoonlijk vind ik die van de tv redelijk, maar daarmee staat Ziggo als jaren stil. Wel veel poeha over UHD en 4K, maar weinig leveren.

Wat mijn ondertussen wel is gaan tegenstaan, is het gedrag van Ziggo. Vooral die graai actie van afgelopen zomer, waaruit blijkt dat Ziggo gewoon schijt heeft aan haar trouwe/vaste klanten, vind ik de druppel.

Dat het bij ander providers misschien net zo ( goed/slecht ) is, dat zal, maar ik stap uit principe over ( zodra er bij ons glasvezel ligt ). De enig wijze waarop klanten bij Ziggo blijkbaar indruk kunnen maken is, als ze in grote getallen overstappen.

Maar als nieuwkomer krijg ik ook bij m'n toekomstig provider een welkomst bonus/aanbieding, die bijna 50% is. Dat daarvoor eventueel de geleverde diensten dan wat minder zouden kunnen zijn, dat vind ik niet erg. De prijs is er dan ook naar !

Dat ik dan misschien na een jaar weer terug kom bij Ziggo, dat kan best. Maar dan pak ik ( als nieuwkomer ) weer zo'n jofele welkomst bonus en/of aanbieding en dan lach ik Ziggo uit !
 
Laatst bewerkt:
Nou in ieder geval investeren in glasvezel en koper er uit. En zorgen dat je goedkoper bent. We zijn in Holland nietwaar.
Dat eerste en tweede wel. Maar in Holland wonen we lang niet allemaal. In de andere tien provinciën wonen best nog veel mensen.
En daar levert Ziggo ook. Net als KPN, Delta en Odido. We zijn wel allemaal in Nederland.
 
Terug
Bovenaan