Wat zou Ziggo moeten doen om de concurrentie voor te blijven?

Ik vind het in principe een net voorstel van Ziggo @robjanssen , heb hetzelfde aangeboden gekregen, heb er 3 maanden korting kunnen bijlullen, dus 9 maanden €20 korting pus een jaar ESPN.
Heb ook nog mijn internet aangepast van max naar xxl, merk geen verschil, wat ook weer een tientje in de maand scheelt.
Wel een nieuw jaarcontract natuurlijk ;)
 
max wat ik eruit kon halen was 6 maanden 20 euro toch mooi
heb internet giga + tv max met 2x next minu a 95 per maand ish
 
En geen extra zenderpakket, zoals ESPN? Is toch minstens standaard wat ze je aanbieden.
 
Mensen tevreden houden die bijvoorbeeld geen snel internet nodig hebben en aan een abonnement van 100/25 genoeg hebben......zoals ik.
Ik gebruik internet puur voor wat simpel internetten, radio luisteren, een simpel alarmsysteem en een deurbel met camera en daar heb ik geen supersnel internet voor een belachelijk hoge prijs voor nodig.
Ik denk dat de meeste huizen helemaal geen ultra snel internet nodig zijn, maar we krijgen dit opgedrongen zodat ze weer eens het tarief kunnen verhogen op legale wijze.
Aan 50/20 heb ik in principe ruim voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen donderdag werd ik gebeld omdat ik mijn abo opgezegd had (wat meteen weer teruggedraaid was) en die persoon had een betere aanbieding voor mij.
Nu krijg ik 9 maanden 35 euro korting en 1 jaar gratis ESPN.
Dus nu zelfs een beter aanbod gekregen dan nieuwe klanten krijgen.

Dus als je op wilt zeggen dan kunnen ze alleen 6 maanden 20 euro korting geven.
Maar als je daadwerkelijk opzegt, dan wordt je dus na een aantal dagen gebeld of je toch niet wilt blijven, en dan kunnen ze ineens wel 9 maanden 35 euro korting geven.
Beetje vreemde situatie vind ik.
 
Terug
Bovenaan