Wat zou Ziggo moeten doen om de concurrentie voor te blijven?

Graag zou ik zien dat i.p.v. 3 Ziggo Go accounts er 5 Ziggo Go accounts beschikbaar komen, 3 accounts is voor een wat groter gezin te weinig.
 
Wat Ziggo in eerste instantie gaat leveren is helemaal geen DOCSIS 4 maar DOCSIS 3.1 Full Duplex. Deze standaard mag nu ook van ontwikkelaar Cablelabs onder de noemer DOCSIS 4 'verkocht' worden. Maar heeft wel mindere specificaties als het echte DOCSIS 4.
ik zou al blij zijn met de lagere latency en ik hoop dat ziggo 1200Mbps ook aan consument gaat leveren
 
Wat mij vooral stoort aan Ziggo is dat ze met behoorlijke kortingen azen op nieuwe klanten terwijl de bestaande klanten het volle pond betalen. Slechts wanneer je zelf aan de bel trekt kan er wat af maar zo ga je niet met je vaste klanten om. De focus ligt te veel op nieuwe klanten en veel te weinig op het binnen houden van de bestaande klanten.
 
Tv kwaliteit van Trined is kwalitatief beter dan Ziggo en op alle tv te zien die een coax aansluiting hebben of via een Android box op 1 tv.

Verder is er een symmetrische up en download en dat heeft ziggo ook niet.

En ziggo is veel duurder dan de glasvezel.
 
Bij mij is het tv beeld zelfs beter dan Ziggo met Trined kijken via coax.
Trined?nooit van gehoord....lokale provider? Ik heb glas in huis liggen maar Trined levert geen diensten.
Dat Ziggo veel duurder is dan glasvezel....valt wel mee, als ik mijn pakket vergelijk met gelijkwaardige paketten bij KPN e.d. ben ik nagenoeg hetzelfde kwijt.
Maar ja,glasvezel is nu eenmaal de heilige graal geworden.....
 
Laatst bewerkt:
Trined?nooit van gehoord....lokale provider? Ik heb glas in huis liggen maar Trined levert geen diensten.
Dat Ziggo veel duurder is dan glasvezel....valt wel mee, als ik mijn pakket vergelijk met gelijkwaardige paketten bij KPN e.d. ben ik nagenoeg hetzelfde kwijt.
Maar ja,glasvezel is nu eenmaal de heilige graal geworden.....
Een 12 maands aaanbieding nemen en regelmatig overstappen. Op glas krijg je veel korting.
 
Wat mij vooral stoort aan Ziggo is dat ze met behoorlijke kortingen azen op nieuwe klanten terwijl de bestaande klanten het volle pond betalen. Slechts wanneer je zelf aan de bel trekt kan er wat af maar zo ga je niet met je vaste klanten om. De focus ligt te veel op nieuwe klanten en veel te weinig op het binnen houden van de bestaande klanten.
Dit vind ik dus ook.
Van de week gebeld dat ik wel dezelfde aanbieding wil als nieuwe klanten, omdat ik al 18 jaar trouwe klant ben.
Maar dat kon niet.
Ze konden me alleen een half jaar 20 euro korting per maand geven (ipv) 50% wat nieuwe klanten krijgen.
Wel kon ik een jaar lang gratis ESPN krijgen, maar dat krijgen nieuwe klanten ook.
Opzeggen kon, dat was geen probleem.
Dus Ziggo ontvangt liever helemaal geen geld meer van mij, dan dat ze minder ontvangen.
 
Terug
Bovenaan