• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet / modem valt steeds uit.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter remmie
  • Startdatum Startdatum
R

remmie

Sinds 3dagen valt elke middag het internet uit rond 15.15 en duurt meestal tot 17.30 dat houd in dat wij ook geen telefonie kunnen gebruiken,echter als ik upc hierover belt dan word er gelijk gezegt wat heeft u er zelf aan gedaan om het probleem teverhelpen.
Ik zo van modem herstart maar aangezien de modem niet meer dan 2lampjes kan laten branden ligt het probleem niet bij mij,die dame wou me gelijk een monteur laten in plannen omdat het volgens haar binnenhuis moest zijn ik heb die dame vriendelijk bedankt en geweigert om een monteur telaten komen op mijn kosten en heb netjes opgehangen.

Later nog maals gebelt en die collega wou precies het zelfde doen en spontaan deed de modem weer alles normaal.
het zelfde probleem is dus al 3 dagen bezig waardoor ik mobiel moet bellen en gemiddelt 15min aan de lijn ben.

Vandaag weer het zelfde probleem ik weer bellen met upc 1x gaf het bandje netjes aan wachttijd meer dan 5min wachttijd,2x ruim 12min aan de lijn voordat ik werd geholpen en geen bandje die aangaf dat de wachttijd langer dan 5min was maar deze man kon mij niet helpen omdat zijn pc gecrasht was tijdens het in toetsen van mijn gegevens en zou me later terug bellen wat niet gedaan is tot nu toe.Rond 6u wederom gebeld vandaag en weer ruim 15min aan de lijn zonder bandje grrrrrr,maar deze man kon ook weinig doen omdat in zijn systeem stond dat er sinds 17:50 een grote storing aan de gang is in mijn blok wat dat inhield kon hij mij niet vertellen en vertelde dat er een monteur op de hoogte was gestelt.

Dus kortom sinds half4 vanmiddag geen internet&telefonie tot heden staat er ook niks bij upc site bij storing meldingen dat er een storing is op dit moment :(

Meer mensen in regio rotterdam met de zelfde problemen?


zit nu maar eff via me mobiel hier dit teplaatsen.

Maybe upc webcare kan mij meer duidenlijk maken wat de problemen zijn?

txn|
Rem
 
regio 3014 (Rotterdam) hier.

Nergens problemen mee. Af en toe een iets tragere download 's avonds en in het weekend, maar dat heeft een andere oorzaak. Telefonie (onbeperkt) hetzelfde, 24/7 beschikbaar.
 
Buurman... (nou ja, bijna)
hier ongeveer hetzelfde, op bepaalde momenten begint mijn digitaal tv-signaal blokkerig te worden,
dat duurt heel even, dat houd voor mij in dat er niet meer gebeld kan worden en internet eruit ligt.
Zelfs nu, om 1 uur snachts, ligt internet er ineens weer uit, zag tijdens the Shield het beeld blokkerig
worden en ja hoor.. alles eruit..

Ik betwijfel dat het een inpandig probleem is, de modem rechtstreeks aan de aop hangen helpt hier niet..
Wat ik wel geloof is dat men gigantische capaciteitsproblemen heeft..
 
Upc heeft mij nooit terug gebelt wat zij wel beloven (zoals altijd).
Upc heeft mij toegezegt dat de storing gisteren opgelost zou worden/zijn maar is niet gebeurt.
Vandaag rond 9u was alles weer normaal zonder maar enige storings melding info op hun site.

Strange maja thats upc :(
 
Nou, ik had de hele dag weer normaal internet.. tot 16:50 uur...
toen kwam jij zeker thuis en gooide de pc aan ;)
Heeft er met af en toe online zijn tot nu toe eruit gelegen...
Heb nu weer even verbinding, dus snel en kort typen voor mij >:(
 
knuffa zei:
waren jou signaalwaardes nu wel ok?
Tja, ik zit via een router nu, maar het is heel makkelijk te weten dat het fout gaat,
tv-beeld begint blokkerig te worden, telefoon geeft geen signaal meer en de modem
knippert een half uur bij het 2 lichtje..

Aangezien het niet doorlopend kilo utrecht tango is, kan ik enkel stellen dat het een
capaciteitsprobleem is omdat ook digitale tv stoort... bekabeling zat nagekeken...

Signaalwaardes? Welk signaal? >:(
 
Mango zei:
Aangezien het niet doorlopend kilo utrecht tango is, kan ik enkel stellen dat het een
capaciteitsprobleem is omdat ook digitale tv stoort... bekabeling zat nagekeken...
Dat digitale tv ook slecht word wijst niet op een capaciteitsprobleem, maar op problemen met de verbinding door bv een slechte versterker oid.
 
Johnny54 zei:
Dat digitale tv ook slecht word wijst niet op een capaciteitsprobleem, maar op problemen met de verbinding door bv een slechte versterker oid.
En rechtstreeks op de AOP werkt het dus ook niet, wel opvallend dat het rond de tijd is dat mensen thuis komen,
veel mensen online zijn, zoals in het weekend... als het doorlopend kilo utrecht tango was zou ik eerder aan een
slechte versterker denken, of je moet spreken over een matig signaal uit de verdeelkast buiten, die de capaciteit
niet aan kan? Hoe dan ook, weer een monteur sturen is alleen nuttig wanneer er daadwerkelijk storing is, want
als er geen storing is werkt alles als een speer...

Dus zeg me maar wat het probleem is, dan kan ik morgenochtend als ik uit mijn werk kom, nachtdiensten, upc
bellen en ze vertellen wat er mis is..
 
Terug
Bovenaan