R
remmie
Sinds 3dagen valt elke middag het internet uit rond 15.15 en duurt meestal tot 17.30 dat houd in dat wij ook geen telefonie kunnen gebruiken,echter als ik upc hierover belt dan word er gelijk gezegt wat heeft u er zelf aan gedaan om het probleem teverhelpen.
Ik zo van modem herstart maar aangezien de modem niet meer dan 2lampjes kan laten branden ligt het probleem niet bij mij,die dame wou me gelijk een monteur laten in plannen omdat het volgens haar binnenhuis moest zijn ik heb die dame vriendelijk bedankt en geweigert om een monteur telaten komen op mijn kosten en heb netjes opgehangen.
Later nog maals gebelt en die collega wou precies het zelfde doen en spontaan deed de modem weer alles normaal.
het zelfde probleem is dus al 3 dagen bezig waardoor ik mobiel moet bellen en gemiddelt 15min aan de lijn ben.
Vandaag weer het zelfde probleem ik weer bellen met upc 1x gaf het bandje netjes aan wachttijd meer dan 5min wachttijd,2x ruim 12min aan de lijn voordat ik werd geholpen en geen bandje die aangaf dat de wachttijd langer dan 5min was maar deze man kon mij niet helpen omdat zijn pc gecrasht was tijdens het in toetsen van mijn gegevens en zou me later terug bellen wat niet gedaan is tot nu toe.Rond 6u wederom gebeld vandaag en weer ruim 15min aan de lijn zonder bandje grrrrrr,maar deze man kon ook weinig doen omdat in zijn systeem stond dat er sinds 17:50 een grote storing aan de gang is in mijn blok wat dat inhield kon hij mij niet vertellen en vertelde dat er een monteur op de hoogte was gestelt.
Dus kortom sinds half4 vanmiddag geen internet&telefonie tot heden staat er ook niks bij upc site bij storing meldingen dat er een storing is op dit moment
Meer mensen in regio rotterdam met de zelfde problemen?
zit nu maar eff via me mobiel hier dit teplaatsen.
Maybe upc webcare kan mij meer duidenlijk maken wat de problemen zijn?
txn|
Rem
Ik zo van modem herstart maar aangezien de modem niet meer dan 2lampjes kan laten branden ligt het probleem niet bij mij,die dame wou me gelijk een monteur laten in plannen omdat het volgens haar binnenhuis moest zijn ik heb die dame vriendelijk bedankt en geweigert om een monteur telaten komen op mijn kosten en heb netjes opgehangen.
Later nog maals gebelt en die collega wou precies het zelfde doen en spontaan deed de modem weer alles normaal.
het zelfde probleem is dus al 3 dagen bezig waardoor ik mobiel moet bellen en gemiddelt 15min aan de lijn ben.
Vandaag weer het zelfde probleem ik weer bellen met upc 1x gaf het bandje netjes aan wachttijd meer dan 5min wachttijd,2x ruim 12min aan de lijn voordat ik werd geholpen en geen bandje die aangaf dat de wachttijd langer dan 5min was maar deze man kon mij niet helpen omdat zijn pc gecrasht was tijdens het in toetsen van mijn gegevens en zou me later terug bellen wat niet gedaan is tot nu toe.Rond 6u wederom gebeld vandaag en weer ruim 15min aan de lijn zonder bandje grrrrrr,maar deze man kon ook weinig doen omdat in zijn systeem stond dat er sinds 17:50 een grote storing aan de gang is in mijn blok wat dat inhield kon hij mij niet vertellen en vertelde dat er een monteur op de hoogte was gestelt.
Dus kortom sinds half4 vanmiddag geen internet&telefonie tot heden staat er ook niks bij upc site bij storing meldingen dat er een storing is op dit moment

Meer mensen in regio rotterdam met de zelfde problemen?
zit nu maar eff via me mobiel hier dit teplaatsen.
Maybe upc webcare kan mij meer duidenlijk maken wat de problemen zijn?
txn|
Rem

