S
sandder
ik heb de COAX erook over gemaild..
en chello zelf.
en chello zelf.
Geachte heer Kerkwijk,
chello light, chello classic en chello plus hebben geen harde datalimiet. UPC is echter bevoegd om te beoordelen of een gebruiker onevenredig
veel netwerkverkeer veroorzaakt, waardoor anderen hiervan hinder ondervinden. Mocht UPC van oordeel zijn dat het hier inderdaad oneigenlijk
gebruik betreft, dan zal UPC de gebruiker hierop aanspreken. Indien u de limiet van oneigenlijk gebruik dreigt te overschrijden krijgt u via de e-
mail hiervan een bericht. Eenmaal bij 60% en eenmaal bij 80%. Ook als u over de limiet van oneigenlijk gebruik gaat krijgt u via de e-mail een
bericht. Uw modem wordt vervolgens in snelheid aangepast. Aan het begin van de volgende kalendermaand wordt u modem weer op de
oorspronkelijk snelheid teruggezet. UPC heeft een Acceptable Use Policy opgesteld waarin omschreven staat wat wel en niet kan en mag. Bij
normaal gebruik hoeft u niet bang te zijn dat deze limiet zal worden overschreden.
Het verhogen van de snelheden staat uiteraard los van de Acceptable Use Policy. Chello bied haar klanten graag een snelle internetverbinding
aan. Daarom is er ook gekozen voor een nieuwe snelheidsverhoging. Dat onze klanten daar naast wel gewoon gebonden blijven aan de
Acceptable Use Policy mag duidelijk zijn.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Onze afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van
8.00 tot 19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80
(? 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te woord.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
<www.upc.nl>