K
kingpin!
Verzoek in contact te treden met afdeling ING beveiliging, die claimt jullie niet te kennen.
In positief geval daarna contact opnemen met de beheerder van dit forum en jullie officieel aanmelden bij hem, net zoals andere webcare team, zoals die van Ziggo dit gedaan heeft.
In positief geval daarna contact opnemen met de beheerder van dit forum en jullie officieel aanmelden bij hem, net zoals andere webcare team, zoals die van Ziggo dit gedaan heeft.
Sinds begin november is het ING Webcare Team als onderdeel van een proef actief in weblogs en fora. Op https://www.ing.nl/webcare kunt u hierover meer lezen en wordt ook verwezen naar het twitteraccount https://www.twitter.com/ingNL_Webcare waar we ook actief zijn.
Het team reageert op internet op vragen, klachten en problemen van klanten ten aanzien van onze producten en diensten. Het ING zal daar waar nodig contact opnemen met klanten om te kijken wat we voor die klanten kunnen doen. In dit geval via een DM. In het contact met de klant zal het ING Webcare Team nooit om gebruikersnaam, wachtwoord of TAN-codes vragen.
Een andere oplossing nu kan zijn dat de klant zelf contact zoekt met de klantenservice van ING via 0900 0933 (10 cent per minuut) en zijn verhaal daar onder de aandacht brengt.