• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verwarring over kosten telefoongesprekken.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 6393
  • Startdatum Startdatum
Inmiddels heb ik bericht gehad. De verbruikkosten voor mei kloppen. Dat is voor bellen naar mobiele nummers.
Bij verbruik staat echter ook:
04/05/2015 19:06:46 00:04:23 023525xxxx € 0,49

Dit is weer een bedrag naar een vast nummer. Het is dan ook zeer verwarrend voor mij. Zeker ook omdat de factuur weer naar de verbruikkosten leidt als je er op klikt, terwijl dat lopende kosten zijn en niet die van de factuur. Verder staat bij mijn producten alleen telefonie en niet telefonie met onbeperkt bellen.

Ik denk dat het een groot misverstand is omdat verbruikkosten meteen zichtbaar zijn, terwijl deze pas later terugkomen op de factuur. Als de € 0,49 niet gaat terug komen op de factuur van juni, heb ik niets gezegd en is mijn constatering volkomen fout geweest.
 
Het huidig gebruik in Mijn Ziggo houdt geen rekening met je abonnement.

In de eerste maand bij Ziggo stond er bij mij 150 euro bel kosten (voornamelijk veroorzaakt door verliefde tiener die de hele nacht gebeld) maar op de factuur was dat gelukkig niet te vinden.

Alleen bij het wijzen van abonnement kan ik vinden dat ik "Volop Bellen International" oid heb maar verder niet.
 
Maar stonden de belkosten nu daadwerkelijk op de factuur?
Of zag je ze inderdaad alleen bij de lopende kosten op de Ziggo website?
Ik begreep dat je ze juist wel zag op de factuur.
 
Ik ben bang dat ik er helemaal naast zit.

De kosten op de factuur zijn van mobiele nummers, hetgeen dus gewoon klopt. Het bedrag bij verbruik is van een vast nummer en staat niet op de factuur.

Wat dat aan gaat excuses voor het openen van een topic dat achteraf totaal niet nodig is. Wellicht kan de titel veranderd worden in: verwarring door verbruikkosten of iets dergelijks.
Ik ben gewoon abuis geweest door de nieuwe layout van Mijn Ziggo, het vermelden van verbruikkosten voor vaste nummers, het niet meer vermelden van onbeperkt bellen bij mijn producten en terechte kosten voor mobiel bellen op de factuur wat ik normaal nooit doe via de vaste lijn.

Kortom: ik ben te voorbarig geweest in mijn conclusies. Ziggo houdt woord, dat er niets veranderd voor oud UPC abonnees.
 
Bedankt voor het aanpassen van de titel. Dat dekt de lading beter.
Wijze les is volgende keer meer secuur zijn met uitzoeken.
 
Terug
Bovenaan