• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC opzegging

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eltoro
  • Startdatum Startdatum
Jeu zei:
Ik wil je niet ontmoedigen, maar toen mijn buurman een paar maanden geleden ging verhuizen ging alles ook perfect totdat het modem opgehaald moest worden. Hij had een afspraak tussen 9-10 's ochtends na verschillende keren bellen naar die geweldige helpdesk (uch uch) kwamen ze het modem om 16.30 ophalen.

Dus ik zou nog niet te vroeg juichen.
of ze komen het na 1 jaar pas ophalen zoals bij mij..
zie: https://ziggoforum.nl/topics/3660/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou eergisteren de kabelmodem bij upsee center op de Ceintuurbaan A'dam afgegeven. Wel effe opletten, ze vullen n.l. het kabelmodem serienummer en kabelmodem mac adres in , kijk of dit klopt. Ook het klantnummer controleren.
Kijk ook of op het formulier wat je krijgt, of er bij punt5 de eerste optie is aangevinkt.
(citaat: "Ja, de borg wordt zo spoedig mogelijk op mijn bank- of girorekening teruggestort. In dien ik echter nog een saldo heb openstaan bij UPC zal de borg hiermee worden verrekend.")
Dan moet het goedgaan. (netstekker eruit, utpstekker eruit, antennekabel van modem losschroeven, die aansluiting kan je altijd nog gebruiken als over een jaar je adsl abbo verloopt , en er hopelijk concurrentie op de coax zit , met veel vettere bandbreedte, dan hoef je alleen de "nieuwe modem"eraan te schroeven klaar. Wel opletten , dat als dat kabeltje zo loshangt , je em effe af tapet, het moet immers geen kortsluiting maken :) )Gewoon met je modem naar een UPC-center gaan = veiligste optie , en je kan die dag gewoon doorwerken ipv op de "monteur" wachten ;) :)
 
Gewoon met je modem naar een UPC-center gaan = veiligste optie , en je kan die dag gewoon doorwerken ipv op de "monteur" wachten

Moet er wel een UPC-center zijn. >:( Hier in Brabant zit niks nada......
Dichtsbijzijnde is Nijmegen of Capelle a/d IJssel....hebben ze ook lekker handig gedaan.....en erg klantvriendelijk... ;D
 
Nou afgelopen vrijdag was het zover een monteur zou de modem op komen halen tussen 12 en 6 en jawel hoor hij was er, om 1 uur ding van de muur tekenen en klaar, weg was ie weer met het ding ik blij. Nou alleen afwachten op eindrekening maar dat zou wel goed komen heb net de laatste periode betaald.
 
ook ik hep chello opgezegd en naderhand ook meteen maar upc maar bij mij ging alles fout wat maar fout kon gaan dus ik kreeg het echte upc gevoel ik had mijn chello al dik een jaar geleden opgezegd werdt ik gebeld door zo,n geit van upc dat ze hun modem kwamen ophalen over de dag viel niet te praten want upc beslist ik was het daar niet mee eens dus geen modem terug voor chello nadat ik een jaar later ook upc opzegde kwamen ze er achter dat ik nog een modem had of ik maar even wilde bellen en dat was nou een van de redenen dat ik chello had opgezegd hun onhelpdesk dus mailen en een afspraak gemaakt en wat hebben die eikels nou weer ben ik weer aangesloten volgens hun en ze willen alleen telefonisch contact maar dan moet ik wel bellen en dat doe ik niet rekening al opgelopen tot tegen de 400 euro ben benieuwd wat er gaat gebeuren wees wijs trap chello aan de kant en neem een adsl abbo over het
algemeen sneller alleen niet op de topuren en hou rekening met je down en upload limieten


moet ook nog geld krijgen borg van mij modem
 
eltoro zei:
Nou afgelopen vrijdag was het zover een monteur zou de modem op komen halen tussen 12 en 6 en jawel hoor hij was er, om 1 uur ding van de muur tekenen en klaar, weg was ie weer met het ding ik blij. Nou alleen afwachten op eindrekening maar dat zou wel goed komen heb net de laatste periode betaald.
En.. heb je nou inmiddels je borg al terug?
 
Ik heb toen der tijd geen borg hoeven te betalen ik heb wel geld terug gekregen voor 7 dagen niet internetten. ben nu helemaal klaar. alleen ze moeten de rekening van de nieuwe bewoner niet naar mij sturen zoals vorige week gebeurde. Maar dat is inmiddels ook weer opgelost.
 
Tony zei:
Gewoon met je modem naar een UPC-center gaan = veiligste optie , en je kan die dag gewoon doorwerken ipv op de "monteur" wachten

Moet er wel een UPC-center zijn. >:( Hier in Brabant zit niks nada......
Dichtsbijzijnde is Nijmegen of Capelle a/d IJssel....hebben ze ook lekker handig gedaan.....en erg klantvriendelijk... ;D

Dat is dus NIET juist!

UPC heeft zelfs een hoofdkantoor in brabant namelijk in Helmond.
Het is alleen geen winkel maar een kantoor met technische dienst, maar je kan er dus WEL je modem inleveren, mijn broer heeft hem van de week daar zelf ingeleverd, ook wegens een opzegging van het contract.
Kreeg gewoon een ontvangst bevestiging aan de bali van de medewerkster.....
 
Goed dat ik dat weet....... ;) Eindhoven- Helmond kan desnoods op de fiets........ De handel in mijn fietstas... ;D

Maar opzeggen moet via Capelle a/d IJssel als ik dat zou doen.... als Brabander.
Ik zeg voorlopig nog niet op hoor......wacht rustig af hoe de ontwikkelingen gaan lopen begin vlg. jaar..

Verwacht toch dat er veranderingen aankomen bij Chello qua snelheid en duidelijkheid omtrent datalimieten.
 
Terug
Bovenaan