Ik heb sinds kort een remeha ketel plus thermostaat, die kan alleen geen verbinding krijgen met de app op telefoon.
Volgens remeha moet ik een aantal instellingen wijzigen in mijn modem settings.
Ziggo kan dat niet voor mij doen. Ik weet wel hoe ik mijn modem moet bereiken maar verder kom ik niet :-((
Iemand die mij kan helpen ?
Dit zijn de settings van remeha.
Port 67 / 68 to connect the room unit to the Internet.
HTTPS : TCP : Port 443 for a secure transmission of information to the BDR Thermea server.
NTP : UDP : Port 123 for time synchronization with internet.
DNS : UDP : Port 53 to convert human meaningful name (domain name) to computer meaningful name (IP address).
Bij voorbaat dank Johan
Volgens remeha moet ik een aantal instellingen wijzigen in mijn modem settings.
Ziggo kan dat niet voor mij doen. Ik weet wel hoe ik mijn modem moet bereiken maar verder kom ik niet :-((
Iemand die mij kan helpen ?
Dit zijn de settings van remeha.
Port 67 / 68 to connect the room unit to the Internet.
HTTPS : TCP : Port 443 for a secure transmission of information to the BDR Thermea server.
NTP : UDP : Port 123 for time synchronization with internet.
DNS : UDP : Port 53 to convert human meaningful name (domain name) to computer meaningful name (IP address).
Bij voorbaat dank Johan