Remeha thermostaat

Bankie!

Forum Gebruiker
Berichten
11
Ik heb sinds kort een remeha ketel plus thermostaat, die kan alleen geen verbinding krijgen met de app op telefoon.
Volgens remeha moet ik een aantal instellingen wijzigen in mijn modem settings.
Ziggo kan dat niet voor mij doen. Ik weet wel hoe ik mijn modem moet bereiken maar verder kom ik niet :-((
Iemand die mij kan helpen ?
Dit zijn de settings van remeha.

Port 67 / 68 to connect the room unit to the Internet.

HTTPS : TCP : Port 443 for a secure transmission of information to the BDR Thermea server.

NTP : UDP : Port 123 for time synchronization with internet.

DNS : UDP : Port 53 to convert human meaningful name (domain name) to computer meaningful name (IP address).

Bij voorbaat dank Johan
 
Probeer dit eens: modem 30 seconden stroomloos maken. Modem weer aansluiten en volledig op laten starten (kan 15 minuten duren voor alles gevonden is) en dan pas de app starten.

PS, Oplossing is vaak om 5GHz en 2.4 GHz een aparte naam te geven, zodat je zelf kan kiezen dat hij met 2.4 GHz verbindt.

Of zet 5 GHz op je modem tijdelijk uit, om te testen of het dan wel werkt.
 
Laatst bewerkt:
Pfffffff vraag niet wat ik allemaal gedaan hebt..meerdere keren…. Maar het werkt👍
bedankt voor alle support
 
Terug
Bovenaan