Wow ... Bedankt voor het uitzoek werk ... had ik dat maar eerder geweten.
Okay, vandaag zoals gisteren besproken opnieuw gebeld. En wat schets mijn verbazing ...ik werd eindelijk eens heel goed behandeld en toegesproken door een heel welwillende en empathische medewerker. Ongelooflijk ... ik kreeg al bijna spijt dat ik dit had aangemaakt.
Okay, deze medewerker begreep mij volkomen en vond het ook al zo vreemd dat deze ONLINE.NL CreditNota al zo vreselijk lang openstaat. Hij zou dit direct escaleren naar de Expert Desk, en naar zijn mening zou deze dan binnen 2 dagen betaald worden.
Dit heb ik al vaker gehoord, maar deze Klantmedewerker, klonk echt heel erg oprecht. Over mijn vraag waarom de betaling dan zo lang is blijven hangen, gaf hij als antwoord dat mijn rekeningnummer niet bekend was ... omdat ik de betalingen handmatig uitvoerde ... Okay.
Ben zeer benieuwd, dus even de verdere acties van ONLINE.NL afwachten, en ja het klinkt erg naïef, maar deze keer lijkt het wel goed te komen en haal ik daarna deze melding weg.
Alvast bedankt voor jullie medeleven en reacties ...