ONLINE.NL meest onbetrouwbare Provider van Nederland ... ONLINE.NL GEEN klant worden ... want zijn bezig FAILLIET te gaan!!

jamesx

Forum Gebruiker
Berichten
16
Internet
  1. Online
Al 4 maanden wacht ik op terugbetaling Creditnota. Telkens weer vertelt men mij dat er een nieuwe melding (Ticket) naar de Administratie wordt gestuurd. Echter doet de administratie helemaal niets niets niets.

Of ik krijg de melding dat de terugbetaling van EURO 147,18 met de volgende Batch wordt meegenomen en binnen enkele weken uitbetaald zal worden. Werkelijk, dit hoor ik al vanaf november 2024 en het is nu 18 maart 2025. De financiele situatie van ONLINE.NL is zo vreselijk slecht dat ze niet eens Creditnota's kunnen terugbetalen maar wel al te graag nota's versturen !!!

Werkelijk een vreselijk onbetrouwbaar bedrijf met ook nog zeer onbeschofte Klantenservice ... Nooit klant worden van dit bedrijf met een Helpdesk die niets kan en alles weer 6 weken verder vooruitschuift en na 6 weken weer hetzelfde ...

Gewoon wegwezen bij dit bedrijf en ja mijn klantnummer was (gelukkig maar) 92255047.

Bij KPN of VodafoneZiggo weet men tenminste wel hoe men met klanten dient om te gaan.

Zal jullie vanaf heden regelmatig de updates geven over dit volkomen onbetrouwbaar bedrijf. Nogmaals, maak niet dezelfde fout als ik door klant te worden en wanneer je opgezegd hebt, zorg er dan voor dat jij nog moet betalen en niet ONLINE.NL aan JOU ... want dat is drama ...
 
Laatst bewerkt:
Je kunt jouw probleem het beste posten in het Ziggo Community.
Iedere werkdag kijken Ziggo moderators mee in dat forum en kan jouw probleem met de facturenafdeling van Ziggo snel worden opgepakt.
 
Ben zeer tevreden over Ziggo, daar ben ik gelukkig naar toe overgestapt ... het gaat om het waardeloze bedrijf ONLINE.NL
Daar wil je echt niet mee te maken hebben, een bijzonder slechte Klantenservice en nog veel meer ... Maar nog bedankt voor jouw reactie.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel, dat hoop ik ook ... vandaag ook weer gebeld, gaan ze me weer vertellen dat er een melding wordt gemaakt naar de administratie, zullen vast wel meer mensen zijn die dezelfde problemen ondervinden. Heb ondertussen wel tig keren aangegeven dat mij dat 3 weken geleden ook verteld werd en 2 weken daarvoor ook en de keer daarvoor ook en de keer daarvoor ook ... (nu al 4 maanden verder voor een simpele terugbetaling, die voor ONLINE.NL moeilijk uitvoerbaar is).

En ja, ik ben nu echt wel vreselijk boos ... >:(>:(>:(
 
Een jaar of vijf geleden heb ik bij Ziggo ook een half jaar moeten wachten.
Omdat ik naar Kabelnoord gebied was verhuisd wilde ik mijn, destijds bij UPC betaalde, borg voor mijn modem terug.
Ziggo, althans de personen die ik sprak, wisten niks van die borg af. Die bedroeg destijds honderd gulden.
Uiteindelijk heb ik de €45 en een beetje wel ontvangen. Wel een andere situatie, denk ik, maar toch...
Overigens was ik niet kwaad maar wel verbaasd.

Het frappeerde mij dat men bij Ziggo kennelijk niet veel wist over die borg van toen.
Enfin, eind goed al goed.
 
Hey die Tonne, nou bij mij nog niet eind goed al goed ... wat mij ook vreselijk stoort is dat je niet doorverbonden kan worden met de Administratie, dan zou je verder komen. De ONLINE.NL "Klantenservice" maakt maar meldingen aan (zeggen ze) en vervolgens wordt er niets ondernomen. En zo kom ik steeds in een loop terecht want telkens weer krijg ik te horen dat de terugbetaling met de volgende Batch uitgevoerd zal worden ... ONLINE.NL is echt een verschrikkelijk bedrijf, als klant of voormalig klant wordt je aan het lijntje gehouden, ben ik echt hels over.
 
Hi Ber,

Bijstandsverzekering ... wel aan zitten denken, maar ik denk dat negatieve reclame over ONLINE.NL een grotere uitwerking heeft en hun meer kost dan mij niet terug te betalen en mij zo lang aan het lijntje te houden. Ik vermoed dat ik niet de enige ben die zo behandeld wordt, denk dat zij bezig zijn failliet te gaan en nu al de schuldeisers op de lange baan schuiven ...
 
Terug
Bovenaan