Al 4 maanden wacht ik op terugbetaling Creditnota. Telkens weer vertelt men mij dat er een nieuwe melding (Ticket) naar de Administratie wordt gestuurd. Echter doet de administratie helemaal niets niets niets.
Of ik krijg de melding dat de terugbetaling van EURO 147,18 met de volgende Batch wordt meegenomen en binnen enkele weken uitbetaald zal worden. Werkelijk, dit hoor ik al vanaf november 2024 en het is nu 18 maart 2025. De financiele situatie van ONLINE.NL is zo vreselijk slecht dat ze niet eens Creditnota's kunnen terugbetalen maar wel al te graag nota's versturen !!!
Werkelijk een vreselijk onbetrouwbaar bedrijf met ook nog zeer onbeschofte Klantenservice ... Nooit klant worden van dit bedrijf met een Helpdesk die niets kan en alles weer 6 weken verder vooruitschuift en na 6 weken weer hetzelfde ...
Gewoon wegwezen bij dit bedrijf en ja mijn klantnummer was (gelukkig maar) 92255047.
Bij KPN of VodafoneZiggo weet men tenminste wel hoe men met klanten dient om te gaan.
Zal jullie vanaf heden regelmatig de updates geven over dit volkomen onbetrouwbaar bedrijf. Nogmaals, maak niet dezelfde fout als ik door klant te worden en wanneer je opgezegd hebt, zorg er dan voor dat jij nog moet betalen en niet ONLINE.NL aan JOU ... want dat is drama ...
Of ik krijg de melding dat de terugbetaling van EURO 147,18 met de volgende Batch wordt meegenomen en binnen enkele weken uitbetaald zal worden. Werkelijk, dit hoor ik al vanaf november 2024 en het is nu 18 maart 2025. De financiele situatie van ONLINE.NL is zo vreselijk slecht dat ze niet eens Creditnota's kunnen terugbetalen maar wel al te graag nota's versturen !!!
Werkelijk een vreselijk onbetrouwbaar bedrijf met ook nog zeer onbeschofte Klantenservice ... Nooit klant worden van dit bedrijf met een Helpdesk die niets kan en alles weer 6 weken verder vooruitschuift en na 6 weken weer hetzelfde ...
Gewoon wegwezen bij dit bedrijf en ja mijn klantnummer was (gelukkig maar) 92255047.
Bij KPN of VodafoneZiggo weet men tenminste wel hoe men met klanten dient om te gaan.
Zal jullie vanaf heden regelmatig de updates geven over dit volkomen onbetrouwbaar bedrijf. Nogmaals, maak niet dezelfde fout als ik door klant te worden en wanneer je opgezegd hebt, zorg er dan voor dat jij nog moet betalen en niet ONLINE.NL aan JOU ... want dat is drama ...
Laatst bewerkt: