Omruilen mediaboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.
had ik die brief maar, Ziggo weigert gewoon een brief te zenden.
Als ze je een jaarcontract aanbieden dan krijg je altijd een bevestiging per e-mail.

Tevens had je natuurlijk ook de afdeling opzeggingen (lees: retentie-afdeling) kunnen bellen. Daar had je sowieso een korting kunnen krijgen + een jaar gratis een pakket. Zeker als je anders ook een alternatief hebt. Ja, daar moet je dan wel elk jaar voor bellen maar ik heb bij de afdeling retentie nog nooit in de wachtrij gestaan :)

Maar goed, hoppen tussen KPN en Ziggo elk jaar om de korting (en extras) te krijgen kan ook ;)
 
Als ze je een jaarcontract aanbieden dan krijg je altijd een bevestiging per e-mail.

Tevens had je natuurlijk ook de afdeling opzeggingen (lees: retentie-afdeling) kunnen bellen. Daar had je sowieso een korting kunnen krijgen + een jaar gratis een pakket. Zeker als je anders ook een alternatief hebt. Ja, daar moet je dan wel elk jaar voor bellen maar ik heb bij de afdeling retentie nog nooit in de wachtrij gestaan :)

Maar goed, hoppen tussen KPN en Ziggo elk jaar om de korting (en extras) te krijgen kan ook ;)
de brief van elk jaar zelf gratis film1. die geven ze niet, je hebt dus niets als bewijs, behalve een nieuw contract zonder, en bellen alle optie geprobeerd, kwam vaak weer in hoofdmenu of tuut tuut tuut zowel op 1200 als 0900. maar ja het is voorbij. bij kpn binnen een seconde een aardige dame, was eel een verademing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan