Delta gaat naar 2 Gbps abo op de coax, ook hogere upload

Klopt, en dat had best in de communicatie meegenomen moeten worden. Wil je 2Gbps halen moet heel je interne netwerk overhoop incl de metwerkkaart en vervangen van ongeschikte devices
 
Ik heb zelf geen 2 Gbps abonnement maar de upload werd dus totaal niet gehaald.
Duidelijk. Dank je.
Inmiddels heb je je profiel aangepast en als dat inderdaad jouw abonnementssnelheid is dan is dat keurig.
Daar stond, toen ik keek, nog 1000/100.
Fijn dat het nu naar behoren werkt.
 
Wat veel mensen inderdaad vergeten is dat er intern nog al wat aangepast moet worden om meer dan 1 Gbps te halen.

Heb zelf andere switches moeten aan schaffen en op sommige devices andere netwerkkaarten. Dat laatste kan niet voor alles dus zijn er maar enkele devices die de hogere snelheid aan kunnen.

Het hele Wifi netwerk omgebouwd naar Wifi 7 om ook op mobile devices de hogere snelheid te kunnen halen.

Netwerkbekabeling is gewoon Cat5e dat werkt prima voor 10 Gbps.

Als je dan kijkt wat dat allemaal gekost heeft en hoeveel je er van gebruik maakt is het eigenlijk onzin en zonde van het geld. Maar wel leuk om te doen 🫢
 
Het 2Gbps kabel abonnement valt nu te kiezen in MijnDelta
 

Bijlagen

  • Screenshot_20260607_174325_Chrome.webp
    Screenshot_20260607_174325_Chrome.webp
    53 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan