Constant storing met UPC Telefonie... Géén kiestoon....

  • Onderwerp starter Freebeeezz
  • Startdatum
Ook een uurtje geen tel gehad. Ik dacht dat het aan mijn modem lag. Inderdaad wel internet maar tel ho maar.

Nu doet hij het weer
 
Nou hier is het al weken mis, bijna iedere dag wel een storing en moet dan het modem(arris)
weer resetten.Ook vandaag weer!!! :-\
 
Bij mij hetzelfde probleem, ook vaak geen internet. Bij de helpdesk zeggen ze dat ze het probleem
zullen oplossen. Gebeurt dus niet!!! Heb trouwens ook geen nummerweergave, zou volgens hun
moeten werken, dus niet. Als dit zo doorgaat kunnen ze na 12 maanden de rotzooi weer komen
ophalen.
 
TripleB zei:
Bij mij hetzelfde probleem, ook vaak geen internet. Bij de helpdesk zeggen ze dat ze het probleem
zullen oplossen. Gebeurt dus niet!!! Heb trouwens ook geen nummerweergave, zou volgens hun
moeten werken, dus niet. Als dit zo doorgaat kunnen ze na 12 maanden de rotzooi weer komen
ophalen.

Die 12 maanden zijn voor mij heel dichtbij gelukkig ;) , ik ga weer terug naar KPN en die zooi van UPC de deur uit schoppen
 
Ja hoor,het is weer zover,geen kiestoon in Rotterdam (3079),ben benieuwd hoelang deze storing duurt,wel lekker rustig zo zonder telefoon
 
Ditto in 3073**, maar het rare geval doet zich voor dat in exact dezelfde postcode een deur verder alles gewoon werkt.  Ook in postcode 3075** geen probleem. Volgens de Help( lekker jezelf )desk ligt het aan een eindversterker (alweer? en weer dezelfde??) Graag reactie van een deskundige. Is het idd mogelijk dat op huisnummer 21 geen en op huisnummer 23 wel (uiteraard in zelfde straat/postcode) netwerk/telefoonstoringen  tegelijkertijd aanwezig/afwezig zijn?
<edit> Uiteraard is e.e.a. niet afhankelijk van het soort modem (weer volgens dezelfde help(je lekker zelf)desk medewerker.
 
dat ligt aan de arris,ik ben zelf storings monteur alle arrissen hebben er na korte tijd geen zin meer in ,in het tel gebeuren je bent in gesprek of gaat wel over maar niet bij jouw thuis enzo dus na de swap van arris naar webstar is het over,dus laat je niks wijs maken door de help desk.
 
En hoe moet ik dat dan voormekaar krijgen dan ???? Als de helpdesk niet wil meewerken :'( (Ik stuur geen monteur, want alles werkt goed). >:(
 
Korte storing dit keer in Rotterdam (3079),ik heb nu weer een kiestoon
 
Terug
Bovenaan