De nieuwe site is gelanceerd! Ziggo Gebruikersforum is vanaf nu het Provider Forum. Bekijk de aankondiging.

1 telefoonnummer werkt niet

Briolet

Forum Gebruiker
Berichten
4.025
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb een AEG Dect telefoon verbonden met een huiscentrale. Als ik een nummer in Amsterdam bel en begin met 0020..... krijg ik dezelfde mededeling. Het gaat te snel voor de huiscentrale. Zelf bedachte oplossing een extra 0 toevoegen, dus 00020. Dit bleek te werken.
Dat is een onbetrouwbare noodoplossing. Pak de gebruiksaanwijzing erbij. Normaal kun je ook een of meerdere pauzes programmeren in een telefoonnummer. (Verder is dit een een heel andere oorzaak dan bij TS)
 
Topicstarter
Topicstarter
J

JanvdB

Forum Gebruiker
Berichten
576
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nee, bij een ander familielid, die ook een Ziggo ab. heeft, heeft het zelfde probleem.
ook zij krijgt te horen, Dit nummer is niet in gebruik.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

JanvdB

Forum Gebruiker
Berichten
576
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
a.s. Maandag wordt het dus twee weken, dat het nummer via KPN, niet werkt.
We zetten mensen op de maan, we laten een helikopter vliegen , rond een planeet in de ruimte……….
Maar dit probleempje, is nog steeds niet opgelost
 
Topicstarter
Topicstarter
J

JanvdB

Forum Gebruiker
Berichten
576
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste forumleden,
Dit is mijn laatste bericht, over het telefoonnummer probleem.
KPN, heeft het nog steeds niet opgelost.
Ik stop er mee.
Bedankt voor het meedenken.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Berichten
2.315
Digitale TV
  1. Ziggo
Misschien zit het probleem wel helemaal niet bij KPN maar bij Ziggo.... Het naar elkaar wijzen is natuurlijk altijd erg makkelijk.

Heeft die persoon waarvan dit nummer is meer problemen dat hij niet bereikbaar is.? Ik bedoel er zijn meer providers dan Ziggo in de wereld, als hij voor iedereen bereikbaar is behalve voor mensen die Ziggo als provider hebben kun je er vanuit gaan dat niet bij KPN ligt.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

JanvdB

Forum Gebruiker
Berichten
576
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Bedankt voor de reactie.
een ander familielid, die ook een Ziggo abo heeft, kan het nummer ook niet bereiken.
als ik mijn smartphone gebruik, met andere provider dan Ziggo, dan krijg ik gewoon contact.
gebruik ik mijn vaste telefoon, dus Ziggo, dan krijg ik te horen: dit nummer is niet in gebruik.
Alle mensen, die niet bij Ziggo zitten, hebben dit probleem niet.
Ik heb een bericht gestuurd naar Webcare.
ik kreeg een mail terug, dat ik opnieuw contact moest opnemen, met de helpdesk, als het niet opgelost zou zijn.
ik werd echter, de volgende dag al gebeld door een Ziggo medewerker, die mij vertelde, dat dit een meer voorkomend verschijnsel is.
volgens de deskundige, was er in de centrale bij KPN, een fout gemaakt.
Ik ben niet deskundig op dit gebied.
ik kan alleen zeggen, dat het me mateloos irriteert.De persoon woont ver van mij vandaan, dat betekenend , dat we elkaar, en ook andere familieleden, lang aan de telefoon hebben.
En met een mobieltje, is dat geen doen.
Daarbij komt , dat wij ook nog eens 80+ zijn.
tot zover……..
 
Topicstarter
Topicstarter
J

JanvdB

Forum Gebruiker
Berichten
576
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Bedankt voor de reactie.
En ik heb het hele verhaal gelezen.
Om antwoord te geven op je vraag, mijn familielid, is overgestapt, van Delta kabel, naar KPN.
 
Bovenaan