Ziggo zenderaanbod - Nieuwe en gewijzigde zenders

terrestrial

Forum Gebruiker
Berichten
2.609
Digitale TV
  1. Ziggo
klopt maar vroeger was TVE ook in HD op satelliet hoor. Dat er ineens SD content op de HD feed werd doorgegeven was 1 of andere rare besparingsmaatregel ofzo.
 

Tonne2004

Forum Gebruiker
Berichten
2.669
Internet
  1. Kabelnoord
Digitale TV
  1. Kabelnoord
YouTube heeft alleen support voor HDR10 en HLG (Hybrid Log Gamma), maar vaak staat er Dolby Vision in de titel zodat meer mensen erop klikken en de uploader meer geld verdiend.
Aha, dank je. Dat wist ik niet. De LG geeft alleen maar kort een soort logotje met de melding HDR.
Weer wat geleerd.
 

tv-fan!

Forum Gebruiker
Berichten
162
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nog steeds geen normaal geluids poort bij Curiosity Channel, kijk via een Smit interactieve CI+? is er voor 3 a 4 seconden en valt weer weg, bij zappen keert het probleem constant terug voor even en is weer na twee tellen geluidloos.
Zou komen door het gebruik van een Digital geluids spoor? Betreft een 2019 UHD TV van Panasonic, dus die moet normaal geluids poort kunnen weergeven. Iemand de juiste oplossing?
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Berichten
1.371
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Geef je woonplaats aan. Wie weet leest de webcare mee..ik woon achter zwolle-rc001 . Gebruik ook de ci+ en heb gisteren 1 uur netjes kunnen luisteren naar deze zender.
 

tv-fan!

Forum Gebruiker
Berichten
162
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Welk type, merk CI+ gebruik je dat het werkt, niet toevallig een Panasonic TV.
Ik las op het Ziggo Communitie forum over meer meldingen van ontbreken geluid bij gebruik van een CI + module in combinatie met ons merk Panasonic tv's .
 

janos

Forum Gebruiker
Berichten
593
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kun je van iemand een CI+ module lenen om te testen of het dan nog is. Kun je eventueel weer een oorzaak wegstrepen.
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Berichten
1.371
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Je moet helpdesk bellen..aangeven je probleem..de collegas van audiovideo afdeling kunnen op afstand in de transport streams kijken..uitlezen..monitoren voor jouw gehele RC. En terugkoppeling vragen.
 
Bovenaan