knutselaar
Forum Gebruiker
- Berichten
- 43
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb deze storing nu al vanaf vrijdag 27-08 (1 hele week dus) en kan nog steeds niet inloggen. Wat heb ik gedaan? Op 27-07, 28-07 en vandaag gebeld, op 28-07 naar de winkel geweest en op 30-07 geshat met Joeri die mij beloofde te mailen als de storing voorbij was. In mijn laatste gesprek met Ziggo werd mij verteld dat je Ziggo Go TV toch gewoon kan bekijken, ik vertelde dat je dan moet inloggen en ik dat nu niet kan, waarop ie antwoordde: O, is dat zo? Ik vroeg dat ik nu graag iemand aan de telefoon wilde die mij echt kon helpen en/of iemand die er verstand van heeft. Hij vertelde dat dit een grote storing is en ze er hard mee bezig zijn, dus heb nog even geduld. En daar doen we het dus maar weer mee.
Als je in Google naar Ziggo storingen ga dan zie je dat er in mijn postcode gebied niet 1 storing is, terwijl ze zelf zeggen dat er wel een storing is die maar niet te vinden is. Mensen trap niet in het Ziggo verzoek om Vodafone en Ziggo aan elkaar te koppelen want dan heb je pas echt een probleem.
Als je in Google naar Ziggo storingen ga dan zie je dat er in mijn postcode gebied niet 1 storing is, terwijl ze zelf zeggen dat er wel een storing is die maar niet te vinden is. Mensen trap niet in het Ziggo verzoek om Vodafone en Ziggo aan elkaar te koppelen want dan heb je pas echt een probleem.