• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ZIGGO Mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmb24

Forum Gebruiker
Berichten
444
Is dit forum nog actief?? Ik heb een vraag over Ziggo mobiel, maar als dit forum (alle berichten zijn gesloten) niet meer actief is, heeft het weinig nut.

Is er iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen??

Alvast dank,

Ron
 
Ik probeer al tijden met mijn pas- en wachtwoord op Mijn Ziggo Mobiel te komen, maar dat lukt voor geen meter. Ik krijg steeds een time-out. Ziggo Mobiel bestaat nog wel, want ik heb vorige week een nieuwe sim-kaart besteld en gekregen (met mijn oude nummer). Telefonisch zijn ze nog wel te bereiken, maar op de wegbsite van Ziggo wordt nergens meer over gesproken.

Ik weet niet of dit iets met jouw vraag te maken heeft, maar dit hierboven is mijn ervaring.

Nibble
 
Nou, dat bedoel ik nou ook. Ik krijg wel netjes mijn betalingsfactuur waarop mijn mobiele kosten in rekening worden gebracht, maar voor een specificatie van die kosten wordt verwezen naar www.mijnziggomobiel.nl, maar daar ervaar ik, -net als jij- steeds een "time-out", dus waar ik mijn kosten gespecificeerd kan krijgen is mij een raadsel.
Qua informatie voorziening is het bij ZIGGO nog steeds ondermaats, want er wordt in het geheel niet gesproken van een mobiele dienst van ZIGGO op hun website, terwijl het toch een door hen geleverd product is. Er staat toch niet voor niets ZIGGO in het schermpje van mijn telefoon?
En ze kunnen mij een bedrag in rekening brengen, dus er staat ergens geregistreerd waar dat aan besteed is, maar ik kan er niet bij.....

Weer een slordigheidje van ZIGGO!!!!

Ik heb het al vaker gezegd....ik heb weinig tot geen problemen met ZIGGO producten, maar als er eens wat mis is, dan moet je hemel en aarde bewegen om inzicht of informatie te krijgen, die vaak ook niet eens klopt.
 
Hier ditto, ook het account bij aspire.com werkt niet meer.

Ik gok dat het wel eens te maken kan hebben met het inlijven door Ziggo van Esprit Telecom (persbericht).

Uiterst onzorgvuldig om de mobiele klanten daar niet even een bericht van te geven, maar goed we kennen Ziggo wat er voor hen wijzigt.
 
Er zijn toch ook medewerkers van ZIGGO actief op dit forum???
Wie zijn dat, en kunnen wij hen onze vragen hierover niet voorleggen?
 
OK, da's mooi, maar voor zover ik kan zien, is er niemand van het ZIGGO team gespecialiseerd in welke vorm van telefonie dan ook.
Dan maar bij een algemeen support medewerker onderbrengen?
Tel.Nr 1200 biedt ook al geen soelaas. Gewoon nog eens proberen is het meest realistische dat men kan oplepelen. Dus mijn klacht/vraag maar via het klantenservice formulier op de website gemeld, maar helaas.....dat duurt even voordat ZIGGO daar een antwoord op kan vinden.

Gr,
Ron
 
Dan zou ik het maar proberen richting Jelle, hij is frequent aanwezig hier op het forum.
Als hij niet de juiste persoon is weet hij wel wie je dan wel moet hebben.
 
Vandaag een schriftelijke reactie gehad op mijn vraag aan de helpdesk.
Die zeggen daar geen antwoord op te kunnen geven, omdat ze niet over die informatie beschikken.
Raar, ik heb toch een abonnement bij ZIGGO, en die betaal ik toch ook aan ZIGGO?
Er staat wel een telefoonnummer bij dat kan bellen. 0800-8175.
Maar eens gebeld, maar het is een bandje omdat ze alleen op werkdagen beschikbaar zijn. Maar als ik toch informatie wil, moet ik maar even kijken op www.ziggomobiel.nl. Maar die URL bestaat helemaal niet, en kom ik uit op de "normale" ZIGGO website, en daarop staat een link die ik kan kiezen als ik informatie wil m.b.t. mijn mobiele abonnement. Als ik die aanklik, kom ik.....
juist, in het inlogscherm van mijnziggomobiel.nl, en dan krijg ik weer die time-out te zien. Zo is de cirkel weer gesloten, zonder dat ik één stap verder ben gekomen.
Lekkere hulp van ZIGGO......
 
Ik heb vandaag ook een bericht gestuurd naar de helpdesk. Het zou 72 uur!!! duren voordat ik antwoord krijg (weekend?). Eens kijken of ze hetzelfde antwoord geven. Anders maar iemand van het Webcare Team om raad vragen zoals al in andere reacties is geschreven.

Nibble
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan