Ziggo krijgt het maar niet goed!

Freds

Forum Gebruiker
Berichten
1
Op onze televisie hebben wij al geruime tijd een e37-32 storing. Net op het moment dat het doelpunt wordt geschoten. Ook werkt het internet steeds niet naar tevredenheid. Traag, geen internet en geen sterk netwerk. Dus....monteur inmiddels 4x geweest. Wifi- boosters...alles nieuw. Maar nog steeds dezelfde klacht. Maar weer bellen. Wat is uw naam adres en geboortedatum? Oh... ik verbind u even door. Wat is uw naam, enz... oh ik verbind u even door... mijn beltegoed is op; en nu? Verbinding verbroken.... 4 mND VERDER en niks opgelost!
 
Wat is dit nou weer voor dom geouwehoer... e37-32 is een melding dat het kabel signaal op de coax te zwak of verstoord is, dat heeft niks met Wifi te maken en kan dus ook niet wifi boosters opgelost worden.

Maar dat weet zo'n monteur toch zelf ook wel neem ik aan. Het probleem kan binnenshuis liggen omdat jou coax installatie niet aan de juiste voorwaardes voldoet en dat is jou eigen verantwoording! Of het signaal komt al slecht binnen en dan ligt het buitenshuis en dan moet Ziggo kosteloos voor je oplossen.

Wat hebben ze in die 4 keer gedaan?
 
Hebben ze signaal wel gemeten wat binnen komt, is het probleem snel te achter halen of het aan de binnen bekabeling licht of buiten bekabeling licht tot aop, is het een Ziggo probleem om op te lossen.
 
1638900494865.png

1638900555357.png

 
Terug
Bovenaan