Ziggo Go app werkt niet.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cams
  • Startdatum Startdatum
sinds kort werkt de Ziggo go app niet meer op een aantal android tables die voorheen gewoon werkte, op mijn telefoon en op sommige tablets werkt het goed, ik heb tablets met android 4.1, ik krijg de melding dat de app geen verbinding kan maken, heeft iemand hier een oplossing voor
 
Als ik Ziggo go app wil gebruiken op mijn iPad (2017) in de avond, moet ik eerst mijn iPad resetten anders maakt de app geen verbinding.
 
sinds kort werkt de Ziggo go app niet meer op een aantal android tables die voorheen gewoon werkte, op mijn telefoon en op sommige tablets werkt het goed, ik heb tablets met android 4.1, ik krijg de melding dat de app geen verbinding kan maken, heeft iemand hier een oplossing voor

Heb je de laatste versie van de app? Kun je eens het geheugen van de app verwijderen en kijken of het dan wel lukt?

Groet,

Mirsad van Ziggo
 
Als ik Ziggo go app wil gebruiken op mijn iPad (2017) in de avond, moet ik eerst mijn iPad resetten anders maakt de app geen verbinding.

Overdag heb je hier geen last van maar alleen in de avond? Wat is de exacte melding die je krijgt in de app? Hoe is je wifi verbinding op dat moment?

Groet,

Mirsad van Ziggo
 
Hi Mirsad,

Mijn wifi is perfect op dat moment, mijn app zegt dan: kan geen verbinding maken, contoleer je netwerk en probeer het later nog eens,
ik zal eens kijken of dit op de dag ook gebeurd.
 
Hallo Mirsad,
Hoewel ik altijd uitdraag dat ik heel blij ben met Ziggo begon ik nu toch wel even te twijfelen of Ziggo nu ineens een waardeloze update op ons af gestuurd had maar dank zij jou ben ik wederom een tevreden klant, alles werkt weer, ik dacht eerst nog dat ik dit al geprobeerd had maar blijkbaar niet want nu werkt alles weer keurig, heel erg bedankt voor je goed advies en met vriendelijke groet;

Dick
 
Mijn wifi is perfect op dat moment, mijn app zegt dan: kan geen verbinding maken, contoleer je netwerk en probeer het later nog eens,
ik zal eens kijken of dit op de dag ook gebeurd

Test anders ook even of je hetzelfde merk wanneer je op 3/4G kijkt, mits je databundel toereikend is natuurlijk ;)
Houd ons op de hoogte!

Groet, Leroy van Ziggo
 
@Webcare Ziggo
en wanneer word er wat aan deze error gedaan.
Schermafdruk 2018-07-15 17.05.10.png
 
@Webcare Ziggo

Ik heb gemerkt dat als ik eerst even bij settings van de app kijk , ik ga dan naar tv kijken de app het wel doet.
Ik hoef dan niet eerst te resetten, wel zo makkelijk.
 
Terug
Bovenaan