Ziggo gaat upload via coax voorlopig niet verhogen

Geen hogere upload nodig en toch blij te kunnen aankondigen dat... ::)
Glasvezelkabel ... bla bla bla.
Hoe tegenstrijdig is Ziggo in veel vlakken?
Is er nog een provider die duidelijk is?

Een rookgordijn en nog vager dan vaag ... typisch Ziggo. Dat alles om de klant te verleiden om nog niet over te stappen en daarmee nog even te wachten. Maar je kan wachten tot sint juttemis :o !
 
Terug
Bovenaan