• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

We worden genaaid

  • Onderwerp starter Rudolfijntje
  • Startdatum
R

Rudolfijntje

Wat doet deze site en wie dan ook eraan????

Veeeeeeeeeeeeeeel lawaai maar wat komt er concreet van terecht dan??

Niemand doet iets ze maken veek herrie maar er gebeurt niets
 
Tsk Tsk.. "Wat doet deze site en wie dan ook eraan"
Op deze site proberen we elkaar te helpen. Problemen met instellingen/internet-delen/nieuwe netwerkkaart etc etc worden hier regelmatig opgelost. Het is hier geen klaag/bemiddel site zoals COAX.

Maarre, wat doe jij er eigenlijk aan? ;)
 
Nou, ik doe er wel wat aan. Ik ben het meer dan zat en zeg mijn abb op en naar hun geld kunnen ze fluiten. Heb nu 2 maanden een abb en heb me alleen maar zitten ergeren dan maar adsl en we zien wel.

Veel succes verder met deze ellende
 
R. Weltje™ zei:
Bedankt! Maar voor mij is het geen ellende! ;D ;D !

Met zoveel posts zou je bijna denken dat het je leven is ;D

Verder kan je natuurlijk het advies van coax opvolgen. Gewoon de helft niet betalen en een mooie aangetekende brief naar chello sturen waarin je heel duidelijk aangeeft wat nou eigenlijk de problemen zijn die jij ondervind.

Ik heb nu 2 jaar chello en sinds ongeveer 3 maanden loopt het gewoon niet meer. Dit is natuurlijk deels de schuld van chello omdat ze meer abonees accepteren als dat het netwerk van ze aankan. Aan de andere kant zit het probleem bij al die mensen die die stomme reclames van ze besloten hebben chello te nemen. Hierdoor is het netwerk overvol geraakt wat tot gevolg heeft dat ik 's avonds en sinds gister ook 's nachts niet meer boven de snelheid van een 28k8 modem uit kom.

Persoonlijk maak ik me niet meer zo druk om de snelheid van mijn chello verbinding. Dit omdat ik binnenkort een 8 Mbit adsl verbinding krijg via het bbned netwerk.
 
Aan de andere kant zit het probleem bij al die mensen die die stomme reclames van ze besloten hebben chello te nemen.

NEEN, hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Deze mensen zien een reclame van een product wat ze goed kunnen gebruiken en melden zich aan.
De schuld ligt voor 100% bij UPC.
Als de vraag het aanbod overschrijd moet je een klantenstop invoeren, maar ja dat kost centjes.

UPC moet gewoon doen wat ze beloven en als dat niet lukt, eerst zorgen dat ze alles op een rijtje hebben en dan pas verder gaan.

occasion4.gif
Groetjes, Rene.
occasion4.gif
 
ben het helemaal met je eens Rene....als UPC/CHELLO adverteerd met supersnel en ze kunnen het niet waarmaken :<>dan is dat de schuld van UPC en NIET van de mensen ;)
 
Lekker spannend: Is de finish in zicht ? En wie gaat er winnen of verliezen ? Het cijfer 0 is de finishlijn en upc stevent er met behoorlijke gang op af; nog slechts 5 cent te gaan... Wij klagers gunnen upc natuurlijk van harte genoemde finish te halen, want de hoofdprijs is voor alle klagers: GEEN stress en hartkwalen meer door iets wat in de geschiedenis bekend stond als upc ;-) Misschien heeft dat weer tot gevolg, dat de gezondheidszorg goedkoper kan worden ;D
 
mwah sites als deze zijn natuurlijk altijd handig als je technische problemen hebt met je verbinding
ik zie het als een soort van gratis technische dienst
plus dat je soms door mensen wordt geholpen die echt verstand van zaken hebben terwijl ze niet eens bij het bedrijf werken (of juist wel.. ::)) plus dat je soms/vaak nog sneller bericht krijgt dan wanneer je bijvoorbeeld een mail naar, ik noem maar wat, UPC zou sturen
ook kunnen de mensen zich beter inleven in de situatie (bij UPC/Chello binnen het bedrijf mag je verwachten dat het goed geregeld is met de snelheid en ping time-outs en wat al niet meer) terwijl de normale internetter juist wel last kan krijgen van problemen hiermee
ik heb ook niet zozeer het vermoeden dat deze site een klaagmuurgehalte uitstraalt, maar klagen mag natuurlijk altijd ::) daar heb je immers Chello voor :><

boempa
 
Gelezen in "De Gelderlander": UPC sluit wekelijks honderden abonees af (en niet alleen in Gelderland) Laten we er nu eens vanuit gaan, dat ze tweehonderd abonnees bedoelen per week: Dat zijn er meer dan 10000 per jaar... Het gaat joepiecie blijkbaar ZO goed, dat ze zich dat zonder problemen kunnen permiteren. Een woordvoerder van joep verklaart in het artikel: "Mensen die al twee jaar of meer op achterstand zitten gaan naar het incassobureau." OF ik ben geen mens OF upc hanteert een ander tijdsbesef, want mijn persoonlijke financiele gedonder met joep stamt uit oktober 2001........ (En joup stelt mijn 'geval' op 31-12-2002 ter hand aan een incassobureau :>< )
 
Terug
Bovenaan