Waardeloze Formule 1 uitzending

kokkie44

Forum Gebruiker
Berichten
337
Internet
  1. KPN
Als ik zo de commentaren op Twitter las gisteren tijdens de race zou het me verbazen als ze volgend seizoen nog abonnees hebben.
 

xray79

Product Tester
Berichten
1.078
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op de Next liepen ze ongeveer 30 seconde achter op basif van de Rolex klok bij start formation lap.
Vrijdagavond op de Ipad buiten ver van de router gekeken naar de vrije training en de 1e keer liep de app vast maar de 2e keer kon ik probleemloos kijken. Programma erna liep 2 keer vast / haperde denk door de slechtere WiFi verbinding buiten. De kwalificatie bij mijn broer ind etuin gekeken via een Imac die op een Tv werd aangesloten. Werkte ook probleemloos.
Race zelf dus via de Next app gekeken zonder problemen. Geen idee waarom sommige mensen zoveel problemen hebben pech met de bandbreedte in de wijk of andere dingen die dit veroorzaken maar hier tot op heden dus best wel geluk gehad met kijken van F1. Andere content van viaplay moet ik nog eens tijd voor nemen om te gaan kijken.
 

Pietlut

Forum Gebruiker
Berichten
1.416
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ze moeten hun zaakjes eens op orde kijken want er zijn ook mensen die op een mobiel apparaat willen kijken via wifi.
Lees ook dat er mensen zijn met weinig tot geen problemen aan de andere kant zijn er ook nog genoeg die wel klagen.

Via de telefoon kan ik in ieder geval niet probleemloos kijken helaas.
Veranderen kan ik het helaas toch niet als Viaplay hier niet naar kijkt.
Heb met geen enkele app problemen_ heb heel wat streaming apps op de telefoon_ behalve die van Viaplay.
Als ik daar een Live evenement wil kijken loopt het niet soepel..jammer het is zoals het is.
Het het graag anders gezien misschien dat het ooit beter mag worden.
 
Laatst bewerkt:

casperd

Forum Gebruiker
Berichten
2.198
Internet
  1. Ziggo
  2. KPN
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik vond dat Viaplay niets toevoegde ten opzichte van F1 TV pro.

Ik merkte dat viaplay ook een grotere vertraging had dan 4K van Ziggo. Nu had ik altijd al een issue met live timing die sneller is dus nu stop io altijd zo'n 40 seconden om min of meer gelijk met de beelden.
 

kerby

Forum Gebruiker
Berichten
960
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik vond dat Viaplay niets toevoegde ten opzichte van F1 TV pro.

Ik merkte dat viaplay ook een grotere vertraging had dan 4K van ziggo. Nu had ik altijd al een issue met live timing die sneller is dus nu stop io altijd zo'n 40 seconden om min of meer gelijk met de beelden.
een paar keer ook geprobeerd, maar de live timing die ik via een tablet bekijk loopt dan binnen no-time weer uit op kanaal 200
 

tv-fan!

Forum Gebruiker
Berichten
166
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik kijk via de App op de NEXT bij Ziggo, al sinds de start.
Zoals Ziggo aanbeveeld de Next bekabeld op internet aangesloten.
Hier totaal geen problemen tegen gekomen, al sinds de 1e race niet.
Wat ik wel mis is het veel scherpere UHD beeld wat bij Ziggo Sport aanwezig was, we moeten het nu maar doen met een matige HD resolutie. Al had ik dit weekend wel het idee dat de beelden ietwat kleuriger waren, en ook de getoonde info teksten ietwat scherper dan voorgaande weekends.
 

Pietlut

Forum Gebruiker
Berichten
1.416
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Door aan Consumentenbond toe te zeggen dat klagende abonnees onder bepaalde condities in aanmerking kunnen komen voor een compensatie erkent Viaplay indirect dat de beeldproblemen toch worden veroorzaakt door problemen op het eigen netwerk.
Bron:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/viaplay-overstag-compensatie-voor-klagende-abonnees/

en:

https://tweakers.net/nieuws/198150/...-hebben-compenseren-voor-slechte-streams.html

Het hoort gewoon op alle apps goed te werken. Niet de ervaring die ik heb. We gaan het zien... je zou willen dat ze in eerste aanleg de arrogantie hadden gehad om geen lineaire kanalen te nemen dan was de druk en de onvrede groter.
 
Laatst bewerkt:

Pietlut

Forum Gebruiker
Berichten
1.416
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Geen idee. Dat is nog onduidelijk.
Storende is dat ze in eerste instantie de kop in het zand wilden steken en de schuld bij de klanten neer te leggen waar ze nu kennelijk van terug komen.
We zullen het zien als ze in augustus 14 Euro per maand willen gaan vragen. Als je gaat delen en je hebt een abo via de ISP dan zal de ander toch het lineaire kanaal los moeten laten.
Ik vindt dat ze maar eens moeten regelen dat het op alle apps goed werkt, ook de mensen die graag mobiel Live willen kijken. Zoals ik het nu ervaar vind ik het onacceptabel om met plezier te kijken.
 

Robert Koopman

Quality Member
Berichten
17.317
Internet
  1. Ziggo
  2. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
Zo, ViaPlay opgezegd en mijn F1TVPro abonnement weer geactiveerd.
Nederlands commentaar vervangen voor Engels commentaar….
Hoor je alleen in het eerste uurtje al 6500x Lewis, Seven times World Champion, Hamilton…..
Duo presentatie is niet om aan te horen maar 3 commentatoren is nog erger!

Volgend jaar maar naar het wereldkampioenschap cavia-rennen kijken denk ik :D
 

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan