Vodafone en Ziggo nu samen in één app

Vodafone is bezig zijn naamsbekendheid en invloed binnen Ziggo te vergroten.
Ze zullen niet genoeg nieuwe mobile klanten halen uit de samenwerking met Ziggo. Want ondanks de voordelen die Ziggo & Vodafone klanten hebben als ze van beide producten afnemen doet dat echt niet iedereen.
 
...
de mijn ziggo app vervalt per eind mei
...

Die app heb ik nog nooit gebruikt. Via de 'Mijn Ziggo' website werkt het ook en zo ook geen vervuiling op m'n mobiel en vooral geen push reclame ( via de app ) op m'n mobiel !

Ziggo kennende, zal de app behalve heel veel reclame, weinig/geen toegevoegde waarde hebben voor de klant ! Alles is voor Bassie, ehh Ziggo !
 
Laatst bewerkt:
Die pushmeldingen kan je uitzetten. Was alles maar zo simpel.

Vervuiling op je mobiel...
Spit Take Lol GIF by Justin



Alsjeblieft. Kun je ook weer lekker 'snaken'.
 
Die app heb ik nog nooit gebruikt. Via de 'Mijn Ziggo' website werkt het ook en zo ook geen vervuiling op m'n mobiel en vooral geen push reclame ( via de app ) op m'n mobiel !

Ziggo kennende, zal de app behalve heel veel reclame, weinig/geen toegevoegde waarde hebben voor de klant ! Alles is voor Bassie, ehh Ziggo !
De chat functie en priority vind ik wel handig
 
Ziggo kennende, zal de app behalve heel veel reclame, weinig/geen toegevoegde waarde hebben voor de klant ! Alles is voor Bassie, ehh Ziggo !
U zegt de app niet te gebruiken en doet vervolgens een aanname over die app.
Ik gebruik de app wel en heb daardoor een andere mening.
 
Ik hoop wel dat de app ook in ‘landscape’ word gebracht voor de pad …
 
Vind t een waardeloze app. Voordat t werd samengevoegd was er geen probleem met inloggen. Nu heb ik steeds "Oeps er gaat iets fout met inloggen, probeer t later nog eens".. Nou inmiddels 3 weken verder en ik kan nog steeds niet inloggen. Fijn hoor Ziggo. Kan dus niets meer via smartphone zaken aanpassen (ben niet van plan om elke keer en 18" laptop mee te slepen), storingen bekijken of 24/7 chatten met KS.

Kan @Webcare Ziggo hier iets mee??
 
Gisteren de Ziggo app opgestart en uiteraard werkte die nier en dus "opgewaardeerd" naar de Vodafone/Ziggo app.
Bij klikken op inloggen krijg je te zien dat je oude Ziggo inlog met naam en wachtwoord gebruikt kan worden. Nou mooi niet, dat werkte niet.
Oké, dan inloggen met emailadres en code laten sturen. Zelfs na 3 keer een code opvragen kwam er geen email met code binnen. Dat werkte dus ook niet.
Ik was er klaar mee en heb de hele app maar in de prullenbak gegooid.
Ik log wel op website Ziggo.nl op Mijn Ziggo in, dat werkt tenminste.
 
Terug
Bovenaan