De nieuwe site is gelanceerd! Ziggo Gebruikersforum is vanaf nu het Provider Forum. Bekijk de aankondiging.

TP-LINK Deco M4 vragen

robjanssen

Product Tester
Berichten
1.657
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik zou toch eens testen met Wifi op het modem uit. Je hebt kans dat die Sony nu de wifi van het modem als default verbinding heeft en smart wifi is nu eenmaal bedoeld voor de deco's. Of verwijder (vergeet) de verbinding op je Sony nog eens en maak dan opnieuw verbinding vlakbij een deco, zodat de default verbinding een verbinding met een deco is.
Hij zegt toch in post #6:
k heb het wifi signaal van het modem op de telefoons, de laptop en een tablet uitgeschakeld door op vergeten te klikken bij de wifi instellingen.
 

vissertw

Forum Gebruiker
Berichten
60
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Even een ander idee, die Sony is het enige apparaat in huis waar de Deco app op geïnstalleerd is zoals aangegeven om het systeem te installeren in huis.
Kan die app de oorzaak zijn of gewoon toeval?
 

robjanssen

Product Tester
Berichten
1.657
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik denk gewoon toeval.
Maar anders test je het toch even. App verwijderen van de Sony.
En dan installeer je hem op een andere telefoon en/of tablet.
 

vissertw

Forum Gebruiker
Berichten
60
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik denk iets gevonden te hebben, een app die al lang op de telefoon stond, wifi priority verstoorde de boel mogelijk. Verwijderd en het lijkt opgelost!
Is het überhaupt aan te raden een wifi app te installeren die echt helpt, en zo ja, welke dan?

Nu het setje DecoM4 nog correct installeren, toch wel een uitdaging! Ik ervaar het toch echt niet als PnP.

Allen dank voor het meedenken.

Ton.
 
Bovenaan