R
Ren4u
Als ik iemand bel, dan is de lijn erg slecht.
Als iemand praat dan kan ik er niets van begrijpen, de lijn valt stukjes bij beetjes weg.
Erg lastig.....
Iemand nog meer last van dit probleem?
Bij UPC melden ze, dat ik een kortere COAX kabel moest gebruiken van +/- 30 cm.
Ik had voor de woonkamer situatie ongeveer een lengte van +/- 1 mtr.
Deze lengte zou het signaal nadelig beinvloeden.
Een kortere kabel gemonteerd, maar het probleem doet zich nog steeds voor.
Weer gebeld met UPC, het signaal is nu beter!
De medewerker heeft nu een monteur ingepland om naar dit euvel te kijken.
Ik moet alleen voorrijkosten betalen als blijkt dat ik bijvoorbeeld een kabel niet heb aangesloten.
René
Als iemand praat dan kan ik er niets van begrijpen, de lijn valt stukjes bij beetjes weg.
Erg lastig.....
Iemand nog meer last van dit probleem?
Bij UPC melden ze, dat ik een kortere COAX kabel moest gebruiken van +/- 30 cm.
Ik had voor de woonkamer situatie ongeveer een lengte van +/- 1 mtr.
Deze lengte zou het signaal nadelig beinvloeden.
Een kortere kabel gemonteerd, maar het probleem doet zich nog steeds voor.
Weer gebeld met UPC, het signaal is nu beter!
De medewerker heeft nu een monteur ingepland om naar dit euvel te kijken.
Ik moet alleen voorrijkosten betalen als blijkt dat ik bijvoorbeeld een kabel niet heb aangesloten.
René
Tragere verbinding
Volgens hem waren er afgelopen week wat problemen met het signaal mbt telefonie, dit zou inmiddels verholpen moeten zijn. Gisteravond heb ik 1x gebeld, het hele gesprek goed kunnen volgen, dus ik ga ervan uit dat het weer in orde is.