• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing rotterdam

A

aadk01

wie had er net als ik vrijdag en zaterdag dus 22 en 23 oktober omg 3076 geen internet en heeft net als ik een router en com21.
omdat ik nu wat nooit eerder heb gedaan nu ook een macadres moest invoeren heeft chello misschien nieuwe software geinstalleerd voor de oude com21 ???
 
Mijn internet viel toen rond 01:00 uur weg.
Ik moest mijn modem resetten om weer een IP te krijgen :(

[edit]
En ik woon in Brabant, niet in Rotterdam ;)
[/edit]
 
Had vrijdagavond geen internet (Rotterdam 3039), zaterdagmorgen deed alles het weer, wel met een compleet nieuw IP adres compleet afwijkend van alle adressen die ik eerder heb gehad. Heb een Thomson modem.
 
Zo te zien was en is die storing niet alleen in Rotterdam.
Hier in de Flevopolder, Pcode 3891, kunnen we vandaag sinds +/- 14.00 uur nauwelijks het net op. Binnen de kortste keren valt je verbinding weg.  >:(

Wat betreft het instellen van dat MACadres: ik heb eergister nog contact gehad met de helpdesk waar ze aangaven da je met een COM21 geen MACadres hoeft in te voeren. Ze kennen me daarmee ook niet (zie mijn andere berichten bij internet delen-sitecom).

Welk MACadres heb je dan moeten opgeven? Dat van die 1MB ethernet kaart waar je ooit tig jaar geleden mee begon?

Don't follow the White Rabbit...........Don't follow the White Rabbit...........
 
ook bij 3202 was t internet niet toegankelijk rond 02:00 , smorgens werkte alles weer normaal. (voor zover normaal mogelijk is bij chello)
 
Hier vlaardingen (omgeving rdam) is het weer zover.
Gister de 28e de hele dag geen internet, en vanochtend was het hetzelfde.
 
Ik heb sinds zondag geen internet woon ook in Rotterdam,heb al 4 keer de helpdesk gebeld de eerste 3 keer kreeg ik te horen dat ze hubjes aan het installeren waren waardoor in mijn postcode gebied een storing was.Gisteren kreeg ik te horen dat alle IP adressen bezet waren ze gingen een ander IP adres voor mij zoeken en als het zaterdag niet opgelost was moest ik maar weer terugbellen.
Ik weet niet of dit allemaal waar is ik ben maar een leek.
 
Je kan wel restitutie vragen bij Chello voor de tijd dat je geen Internet had ...
 
Het wordt echt tijd dat jullie com21 modem vervangen wordt..en jullie op het docsis netwerk gezet worden.
Ik had zelf ook een com21 hiervoor en de snelheid was altijd half van wat ik nu heb sinds ik op het docsis netwerk zit.

Het is rondom belachelijk dat com21 gebruikers als laatste aan de beurt zijn, want jullie zijn juist degene die gedurende alles er het meest onder te lijden hebben en hadden. Als iemand het hier niets mee eens is bedenk dan eens dat deze mensen net zoveel neertellen aan geld als andere gebruikers....

Ik vindt het waardeloos wat chello doet !!!!!!!!!!! Ik ben zelf blijven klagen bij de helpdesk over de waardeloose verbinding en ze hebben me uiteindelijk na vele keren bellen een nieuw modem toegewezen. Sinds het nieuwe motorola modem en het docsis netwerk waar ik nu op zit krijg ik eindelijk waar ik voor betaal.. Althans natuurlijk nog niet de nieuwe snelheid (lol)

Misschien een ideetje.. niet opgeven :)
 
Heb ook lopen zeiken, en krijg nu 9 november een nieuwe modem...
 
Terug
Bovenaan