• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Bybit Card

RTL Gemist

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TonySoprano
  • Startdatum Startdatum
ManiacsHouse zei:
Om nog maar eens over de kosten te gaan zeiken. Lees dit eens.

Tuurlijk....laten we dat weer eens naar voren brengen....

Geachte heer, mevrouw,

In het afgelopen jaar hebben wij aanzienlijk geïnvesteerd in ons netwerk en onze dienstverlening. Hierdoor kunnen wij u bijvoorbeeld nu én in de toekomst nog betrouwbaarder internet en nog hogere internetsnelheden aanbieden. Ook is bellen via de kabel zeker zo betrouwbaar als bellen met een vaste lijn én voordelig. Daarnaast hebben wij het aanbod aan On Demand-diensten en digitale tv-zenders aanmerkelijk uitgebreid. Disney Channel, FOXlife, RTL Lounge en diverse lokale en regionale zenders zijn nieuw te ontvangen met een haarscherp beeld en geluid.

Men gebruikt dus o.a. RTL-gemist als excuus om de prijs te verhogen. Echter zegt men er (van te voren) niet bij dat het eigenlijk (deels) een betaalde dienst is.

Sjonge, en dat had je niet zelf al van te voren bedacht ?

Voor niets gaat de zon op....lijkt me duidelijk. Volgens mij heb je momenteel met een basis DTV pakket (En dus toegang tot Uitzending Gemist, RTL Gemist, On Demand, Disney on demand, National Geographic on demand en alles wat nog komen gaat) niet te klagen.

Maar goed, als rechtgeaarde Nederlander heb je natuurlijk altijd wat te klagen.

Je betaalt gewoon mee aan de vooruitgang...op alle vlakken. Dat is nou eenmaal inherent aan het land waarin we leven. Ik persoonlijk ben blij met internet snelheden van boven de 100 Mb/s en het DTV/On Demand aanbod....en er zullen altijd mensen zoals jij blijven 'zeiken' over prijzen.
 
Aan het eind van dit jaar schrijven ze;
"Ook dit jaar hebben weer het TV kijken nog irritanter weten te maken, we blijven proberen op elke zenden een 'rode' knop te plaatsen".
 
coco zei:
Aan het eind van dit jaar schrijven ze;
"Ook dit jaar hebben weer het TV kijken nog irritanter weten te maken, we blijven proberen op elke zenden een 'rode' knop te plaatsen".

mag het niet hopen. Hoop dat UPC ons ooit de vrijheid geeft. Zeker als de rode knop op iedere zender komt te staan. Geef de gebruiker te vrijheid of hij/zij deze wel of niet wil zien. Zo ook met de zender indeling. Niet iedere gebruiker is hetzelfde. Ik wil meerdere favo lijsten en zelf sorteren.
 
Koekiemonster zei:
Tuurlijk....laten we dat weer eens naar voren brengen....

Sjonge, en dat had je niet zelf al van te voren bedacht ?

Voor niets gaat de zon op....lijkt me duidelijk. Volgens mij heb je momenteel met een basis DTV pakket (En dus toegang tot Uitzending Gemist, RTL Gemist, On Demand, Disney on demand, National Geographic on demand en alles wat nog komen gaat) niet te klagen.

Maar goed, als rechtgeaarde Nederlander heb je natuurlijk altijd wat te klagen.

Je betaalt gewoon mee aan de vooruitgang...op alle vlakken. Dat is nou eenmaal inherent aan het land waarin we leven. Ik persoonlijk ben blij met internet snelheden van boven de 100 Mb/s en het DTV/On Demand aanbod....en er zullen altijd mensen zoals jij blijven 'zeiken' over prijzen.
Natuurlijk betaal ik mee aan de kosten. Dat door middel van een x bedrag per maand. Maar zoals je zegt heb ik niks te klagen. Hoeven er voor mij ook geen extra zenders bij en al helemaal niet een RTL-gemist waar ik (als ik jouw woorden begrijp) wel degelijk voor betaal, maar als ik er gebruik van wil maken ook nog eens extra mag betalen.
 
En dat dubbel betalen is iets wat elke wereldburger dan ook graag doet. NOT
Heeft niets met zeikende Nederlanders te maken, want dat accepteren ze in andere landen toch ook niet.

Koekiemonster is winnaar van de staatsloterij :P
 
schnumi zei:
Ja maar volgens mij krijg je dan alleen de programma's die ook echt gratis zijn, hetzelfde dus als bij UPC.

Nee hoor bij mij is alles gratis via Net TV van Philips. Zoals Voetbal, Goede Tijden ja gewoon alles. En 7 dagen terug kijken. Echt ideaal hoor RTL Gemist via Philips!
 
Ja je ziet wel reclame voordat de uitzending begint dat duurt slechts 10 seconden, maar dat is ook de tijd dat de applicatie aan het bufferen is.

Er staat dan dit programma wordt u aangeboden door ..... en je kunt ook gewoon spoelen/pauze via de philips AB, ook kun je met de nummer toetsen direct naar een ander fragment (bookmark)

Het is dan vreemd dat het er via UPC betaalt moet worden.

Hier een foto hoe het op Nettv er uitziet:

https://www.digitalnewsroom.philips.com/images/products/nettv_rtl_gemist_image.jpg

Maar nogmaals alles is gratis via Philips Nettv waar je bij UPC wel voor moet betalen.
 
Sterrenburg III zei:
Ja je ziet wel reclame voordat de uitzending begint dat duurt slechts 10 seconden, maar dat is ook de tijd dat de applicatie aan het bufferen is.

Er staat dan dit programma wordt u aangeboden door ..... en je kunt ook gewoon spoelen/pauze via de philips AB, ook kun je met de nummer toetsen direct naar een ander fragment (bookmark)

Het is dan vreemd dat het er via UPC betaalt moet worden.

Hier een foto hoe het op Nettv er uitziet:

https://www.digitalnewsroom.philips.com/images/products/nettv_rtl_gemist_image.jpg

Maar nogmaals alles is gratis via Philips Nettv waar je bij UPC wel voor moet betalen.

Bitrate bij NetTV van Philips was er in 3 standaarden was het niet? Hoogste kwaliteit 1500 kbps? (1.5MB)

Tzt ook aan een platte tv dan neem ik dit soort gratis online diensten wel in overweging mee. Toch interessant.
 
funrider zei:
Bitrate bij NetTV van Philips was er in 3 standaarden was het niet? Hoogste kwaliteit 1500 kbps? (1.5MB)

Tzt ook aan een platte tv dan neem ik dit soort gratis online diensten wel in overweging mee. Toch interessant.

Heb er gisteravond naar zitten kijken. Bitrate is wat mij betreft te laag om het te kunnen vergelijken met de kabel..... Maar het is een mooie ontwikkeling die met de komst van 100+ Mb/s abonnementen en nieuwe technieken op IP/router/switch gebied ongetwijfeld kan gaan concurreren.
 
Terug
Bovenaan