• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met Email binnen halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rabian

Net even gebeld met Ziggo betreffende het volgende probleem:

Het binnen halen van mijn emails gaat zeer traag tot soms wel 5 a 6 minuten , dit sinds een paar dagen.
Krijg dan ook regelmatig het venster met wachten of stoppen.

Ziggo heeft me naar mijn webmail verwezen om te kijken of hier de email wel vlot binnen komt en dat gaat inderdaad prima.

Dus geven ze nu Windows Live Mail maar de schuld en kan ik alleen nog een duur 0900 nummer bellen voor verder advies.

Lekkere service, misschien kan iemand via dit forum advies geven....
 
Waarom zegt Ziggo daar dan niks over als ik die bel, die geven aan dat er bij hun niks aan de hand is...
 
Waarom zegt Ziggo daar dan niks over als ik die bel, die geven aan dat er bij hun niks aan de hand is...
Tja, dan zijn ze van een klager die belt hierover vanaf......:no:
Klant is klager, leverancier heeft "altijd" gelijk.

Maar als klant ben je geen stap wijzer geworden.
 
Voor wat betreft het binnen halen van mijn emails gaat dit bij mij sinds enkele dagen ook zeer traag en duurt soms wel 5 a 6 minuten en ook ik krijg regelmatig het venster met wachten of stoppen.

Met Ziggo bellen heb ik maar op gegeven !! Zeer slechte ervaringen. Onnozele steeds dezelfde antwoorden en het probleem wordt altijd bij de klant neergelegd !!
Webmail werkt wel maar dit is zeer omslachtig en daarvoor heb ik geen alles in 1 extra abonnement.

Bij problemen vorige week met het downloaden van nieuwsgroepen werd ik vorige week ook verwezen naar een duur 0900 nummer voor verder advies.

Lekkere service, misschien kan iemand via dit forum advies geven....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan