• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem tot nu toe niet opgelost

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Ik heb een Cisco DVR en deze springt zoals hier wel bekend is uit zichzelf naar on demand.
Heb zelfs de box laten vervangen wat het probleem niet oplost en de monteur bevestigd dat zover bekend is, alleen Horizon dit probleem niet heeft.
Snap niet dat UPC dan ons geen Horizon aanbied zonder prijsverhoging omdat de fout aan hun ligt.
Heb mij nu weer moeten wenden tot Esther omdat de HD geen oplossing kon aanbieden.
 
Gezien de vele eerdere problemen die je hebt ondervonden, wat moet upc doen als de HB ook problemen geeft, nog meer korting?

En dat er problemen komen lijkt mij in jouw geval evident.
 
hatolex zei:
Gezien de vele eerdere problemen die je hebt ondervonden, wat moet upc doen als de HB ook problemen geeft, nog meer korting?

En dat er problemen komen lijkt mij in jouw geval evident.
Ik zeg juist dat Horizon dit probleem niet heeft en anders korting ja omdat ik nu een box heb die niet naar behoren werkt.
Ik ga btw dan van de week wel weer via kabel kijken omdat ik gek wordt van die Cisco boxen met hun on demand gespring.
Heb meer aan uitzendinggemist van mijn Smart TV dan die van UPC... dus heb on demand niet nodig.
 
Donnerd zei:
Ik zeg juist dat Horizon dit probleem niet heeft en anders korting ja omdat ik nu een box heb die niet naar behoren werkt.
Ik ga btw dan van de week wel weer via kabel kijken omdat ik gek wordt van die Cisco boxen met hun on demand gespring.
Heb meer aan uitzendinggemist van mijn Smart TV dan die van UPC... dus heb on demand niet nodig.

Over 2 dagen open je dus weer een topic waarin je de horizonbox afkraakt etc.

Succes
 
Zeg ik dat ik dat ga doen dan?
Hoezo wil ik anders bijvoorbeeld Horizon ontvangen dan?
Horizon heeft ook zijn gebreken ja, maar die zijn lang niet zo erg als de Cisco lijn.
 
Donnerd zei:
Horizon heeft ook zijn gebreken ja, maar die zijn lang niet zo erg als de Cisco lijn.

Hoe kan je zoiets zeggen , gezien de vele topics hierover? Maar goed succes.

By the way.....op MP staan zat boxen, dus koop er 1tje:-)
 
yoi zei:
Hoe kan je zoiets zeggen , gezien de vele topics hierover? Maar goed succes.

By the way.....op MP staan zat boxen, dus koop er 1tje:-)
Daarmee kan je dan niet alle zenders ontvangen... dus hoezo 1 kopen, daarnaast betaal ik al voor de huur van deze box.
 
We zien het resultaat met belangstelling tegemoet, maar ik voorspel weer eindeloze discussie met jou over e.e.a., waar we vervolgens nooit uitkomen. ;D
 
Misschien moet je dit eens lezen, Donnerd. ;)


starter zei:
ik heb de Horizon weer omgeruild (teruggeruild) voor de Cisco HD dvr. Horizon had veel last van problemen. Consequentie was idd dat ik Film 1 kwijt ben. Het zij zo...het scheelt in ieder geval een hoop frustratie. My Prime zegt me niets...ik heb Netflix.

Wat is wel weet is dat de Cisco hier zonder problemen draait. 1x probleem met netvoeding gehad, maar binnen 2 dagen had ik een nieuwe box.
 
hatolex zei:
Misschien moet je dit eens lezen, Donnerd. ;)
Heb toch liever Horizon dan dat ik elke keer als ik zap de keuze moet maken
of;
1) Eerst on demand laden en dan eruit gaan;
2) Box uit/aan zetten... kies ik toch vaak voor het laatste omdat dat net iets sneller werkt.
Daarnaast ontvangt Horizon gewoon updates... Cisco lijn niet meer.
 
Terug
Bovenaan