• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstapproblemen of defecte telefoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Larsjess

Hallo,

Recent zijn wij thuis overgestapt naar telefonie (e.d.) via Ziggo. Nu is het zo dat alles perfect werkt, op de telefoon na.

De telefoon geeft een reactie wanneer we hem in de lader zetten, of wanneer een nummer wordt ingetoetst. Echter een belsignaal wordt niet gegeven bij het oppakken van de telefoon noch bij het uitzenden van een oproep. Ik vermoed dan ook dat het hier om een ander probleem gaat dan een defect aan onze telefoon.

Bellen met de klantenservice gaat niet want; geen telefoon.

Enige hulp zou gewaardeerd worden!!

Lars
 
Probeer eens een andere, niet draadloze telefoon. Bij At Home kreeg je indertijd zelfs een testtelefoontje, erg handig, hangt nu in de meterkast, ook aangesloten op het modem, dus in de meterkast kan ik ook bellen :) .
 
Bedankt voor je idee, het is nu in ieder geval uitgesloten dat er iets mis is met onze telefoon -> het gaat om de verbinding (die er dus niet is).

In de handleiding van Ziggo staat dat ik bij problemen met telefonie moet bellen, maar dat gaat niet want ik heb problemen met de telefoon:roll:.

Weet je toevallig ook wat mijn opties nu zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je idee, het is nu in ieder geval uitgesloten dat er iets mis is met onze telefoon -> het gaat om de verbinding (die er dus niet is).

In de handleiding van Ziggo staat dat ik bij problemen met telefonie moet bellen, maar dat gaat niet want ik heb problemen met de telefoon:roll:.

Weet je toevallig ook wat mijn opties nu zijn?

Naar de buren lopen en bellen?
Mobiel pakken?
Bekenden bellen die Ziggo hebben (met je mobiel) en hen gratis 1200 namens jou laten bellen?
Naar de Ziggowinkel gaan?
Priveberichtje sturen naar Ziggo webcare alhier op het forum?
Heel hard gaan gillen?
Modem door het raam gooien?

Opties genoeg dus ;-)
 
Bedankt voor je idee, het is nu in ieder geval uitgesloten dat er iets mis is met onze telefoon -> het gaat om de verbinding (die er dus niet is).

In de handleiding van Ziggo staat dat ik bij problemen met telefonie moet bellen, maar dat gaat niet want ik heb problemen met de telefoon:roll:.

Weet je toevallig ook wat mijn opties nu zijn?

Ben eigenlijk heel benieuwd hoe dit afgelopen is.....
:?::?::?:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan