Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Fradet zei:Iedereen die glasvezel afneemt bij KPN hoort een V10 te krijgen, alleen bij mij is het fout gegaan bij het inpakken van de ontvangers en de modem. Tevens heeft de monteur niet goed opgelet.![]()
Creative Solution zei:Ja, ik heb vandaag nogmaals gebeld hierover met KPN en er werd mij deze keer gezegd dat ze niet kunnen garanderen dat wij de EB v10 krijgen. Zeker vanwege de hoge vraag naar dit modem. 17 juni komt de monteur en in de week erna worden we gebeld door de vriendelijke mevrouw die ik vandaag aan de lijn had. Mochten we geen v10 ontvangen hebben, dan wordt deze direct omgeruild.
Vandaag overigens al de bevestiging van Ziggo dat de dienst 'Bellen' opgezegd is en dat het nummer op 17 juni geporteerd wordt naar KPN. De rest van de diensten staan niet vermeld, dus morgen maar even informeren bij Ziggo.
Mabili zei:KPN doet niet zo moeilijk mocht je een V8 of V9 krijgen ruilen ze deze inderdaad zonder problemen om. Wellicht een tip om even op het KPN forum rond te kijken zitten ook webcare medewerkers.
Mabili zei:Wat betreft de opzegging bij Ziggo.
Ik was ook eerst huiverig over of de opzegging wel goed ging. Ziggo gaf aan dat het niet hun taak maar die van KPN is en aanhouden wat KPN doorgeeft. Een telefoontje naar KPN in de late avond gaf mij toen duidelijkheid over hoe de overstap service in zijn werk gaat.
Mabili zei:Als het goed is maak je gebruik van de overstap service? Mocht dat zo zijn KPN zegt je producten op met een opzeg termijn in de toekomst. Dat kan in jouw geval bijvoorbeeld eind juni zijn. Echter op het moment dat je modem bijvoorbeeld op 17 juni online komt en geactiveerd is worden direct de diensten bij Ziggo stop gezet. Dat zou in jouw geval bijvoorbeeld 17 juni zijn. Dit doen ze mocht er levering problemen zijn dat je niet zonder komt te zitten of met extra kosten te maken krijgt.![]()