Onderdeel van KPN gebruikersforum

René

Moderator
Berichten
9.404
Internet
  1. T-Mobile
Je kan vrij gemakkelijk complete berichten negeren.
Misschien kan dat ook wel voor een deel van het forum?
Dat zou op zich wel kunnen met wat aanpassingen van de software.
Er zouden dan verschillende categorieën kunnen komen, zoals Ziggo, KPN, etc.. en daaronder de verschillende forum onderdelen.
Wil je als gebruiker alleen Ziggo, dan kun je de rest uitvinken.

@Robert Koopman maar dat is geen antwoord op mijn vraag , zou een meerderheid van het forum het ook willen zien
Zolang niemand er last van heeft..
 

Robert Koopman

Quality Member
Berichten
17.296
Internet
  1. Ziggo
  2. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
@Robert Koopman maar dat is geen antwoord op mijn vraag , zou een meerderheid van het forum het ook willen zien
Nou, het kan wel eens fijn zijn om berichten over een provider te lezen ook ala je er geen klant bent.
Zie je toch welke problemen er gaande zijn en kan je beter beslissen of je wel, of juist niet, moet overstappen.

ik lees bij Ziggo nogal wat problemen met versturen van modems boxen etc etc en dat retourzendingen slecht verwerkt worden.
Bij T-Mobile is dat ook gaande, het is af en toe een logistieke chaos.
Fijn om daar rekening mee te houden.
 

den Tsaar

Quality Member
Berichten
9.270
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
En sommige betekent letterlijk enkele, een weinig, ietwat, een beetje enz. Maar ieder mag denken wat hij/zij wil heur, als maar er brede informatie beschikbaar is/komt over vele/alle providers, niets mis mee.
 

P073

Forum Gebruiker
Berichten
23
Internet
  1. Ziggo
Nou, het kan wel eens fijn zijn om berichten over een provider te lezen ook ala je er geen klant bent.
Zie je toch welke problemen er gaande zijn en kan je beter beslissen of je wel, of juist niet, moet overstappen.

ik lees bij Ziggo nogal wat problemen met versturen van modems boxen etc etc en dat retourzendingen slecht verwerkt worden.
Bij T-Mobile is dat ook gaande, het is af en toe een logistieke chaos.
Fijn om daar rekening mee te houden.

Ik snap je punt en kan mijzelf daar ook wel in vinden. Persoonlijk zou ik het ook interessant vinden omdat ik voor vrienden en familie "het handige neefje" ben; een beetje op de hoogte zijn van wat er bij KPN speelt is tof.

Maar ik kan mij de attitude van de anderen ook goed voorstellen. Als je niets met KPN van doen hebt en het toch een integraal onderdeel wordt, kan dat in de weg zitten en argitatie opleveren.

Een mogelijke implementatie is misschien twee "tabs" in het menu. Stel je gaat naar Ziggoforum.nl, dan kom je automatisch bij het Ziggo gedeelte, als je naar KPNforum.nl gaat kom je automatisch op het KPN gedeelte. En met die tabs kun je in een klik switchen. Niet twee accounts nodig of opnieuw moeten inloggen.

@René Misschien zoiets als ze op Bokt hebben, die tabjes bovenaan? Maar dan met Ziggo en KPN (en eventueel een tabje Algemeen voor de provider-independend content zoals een lounge, forum games etc).
 
Bovenaan