• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

on demand regelmatig traag of vliegt er uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wolff157

Hallo,

ik heb regelmatig last van een trage verbinding bij on demand televisie (duurt erg lang om te scrollen tussen aanbieders en programma's) en regelmatig vliegt de verbinding er ook uit.
Heeft ioemand een idee hoe dat kan en wat er tegen te doen is?
 
Hallo,

ik heb regelmatig last van een trage verbinding bij on demand televisie (duurt erg lang om te scrollen tussen aanbieders en programma's) en regelmatig vliegt de verbinding er ook uit.
Heeft ioemand een idee hoe dat kan en wat er tegen te doen is?

Ik weet niet waarom je de verbinding verliest. Gebruik je een dongle of heb je de verbinding met je router bekabeld.
Verder worden door het centrale systeem soms command's voor de bediening genegeerd (gedropped) waardoor het menu niet lijkt de reageren op de bediening vanuit de afstandsbediening. We hopen dit probleem over een aantal weken opgelost te hebben.

Anoniem
Ziggo
 
Hier ligt itv er ook alweer uit.
Bijna elke dag wel een keer
Zo kan mijn hbo en filmnet abo niet uit.
Wat een zootje. :evil:
 
Dacht al dat het aan ons lag, na maanden geen gebruik gemaakt te hebben dachten we dit weekend weer eens te kijken.... maar door het menu is geen door komen aan.... commando's worden soms gedropped? eerder soms geaccepteerd... het opzoeken van een film koste ons 5 minuten.

Dus maar weer eens maanden wachten, maar denk dat wachten op een wonder meer zin heeft.

Is Ziggo nu echt blij met een dergelijk systeem? Kan me toch echt niet voorstellen dat dit het state-of-the-art Netflix/Videoland tegenhanger en concurrent gaat worden.

Soms moet je gewoon je meerdere erkennen en niet door blijven prutten, maar gewoon een systeem dat overduidelijk werkt kiezen en afscheid nemen van eerdere keuzes. Jammer, maar gewoon een mislukt project dat vooraf op papier er veel belovend uitzag.
----
Maar dat zal ijdele hoop blijven...

Succes voor de beheerders van deze infra... zullen ook niet content zijn (hoop ik).
 
Hier ligt itv er ook alweer uit.
Bijna elke dag wel een keer
Zo kan mijn hbo en filmnet abo niet uit.
Wat een zootje. :evil:

Ik moet helaas bevestigen dat we problemen hebben gehad tussen 05:00-15:30 vandaag. Onze verontschuldiging voor het ongemak.
 
Dacht al dat het aan ons lag, na maanden geen gebruik gemaakt te hebben dachten we dit weekend weer eens te kijken.... maar door het menu is geen door komen aan.... commando's worden soms gedropped? eerder soms geaccepteerd... het opzoeken van een film koste ons 5 minuten.

Dus maar weer eens maanden wachten, maar denk dat wachten op een wonder meer zin heeft.

Is Ziggo nu echt blij met een dergelijk systeem? Kan me toch echt niet voorstellen dat dit het state-of-the-art Netflix/Videoland tegenhanger en concurrent gaat worden.

Soms moet je gewoon je meerdere erkennen en niet door blijven prutten, maar gewoon een systeem dat overduidelijk werkt kiezen en afscheid nemen van eerdere keuzes. Jammer, maar gewoon een mislukt project dat vooraf op papier er veel belovend uitzag.
----
Maar dat zal ijdele hoop blijven...

Succes voor de beheerders van deze infra... zullen ook niet content zijn (hoop ik).


Er raken helaas zgn keystrokes die zorgen voor de bediening van de catalogus verloren. We zien dat dit soms oploopt tot 1 op de 3. Het probleem is gefixed en de software zit nu in de testfase. De planning is dat de software op 3 juni ge-upgrade wordt als er geen (andere) fouten meer fouten worden. Dit probleem maakt het gebruik er helaas niet vriendelijker op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan