• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerweergave

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

emeulman

Hallo,

Sinds een aantal dagen wordt mijn vaste nummer van Ziggo niet meer doorgegeven met nummerweergave en wordt dat als "anoniem" aangeduidt op elke telefoon die ik bel. Ikzelf heb dit niet veranderd.Iemand een idee hoe dit kan?

Groet, Erik
 
nummer weergave

ik denk dat er een instelling op de telefoon waar je mee beld niet goed staat
dan zouw dit voor kunnen komen anders even ziggo bellen:pompom::applause:
 
Dit is niet in te stellen op mijn telefoon. Siemens gigaset A400

ik denk dat er een instelling op de telefoon waar je mee beld niet goed staat
dan zouw dit voor kunnen komen anders even ziggo bellen:pompom::applause:
 
nummer weergave

Dit is niet in te stellen op mijn telefoon. Siemens gigaset A400

je kan ook nog een andere telefoon er op zetten en als hij het ook niet doet licht het bij ziggo maar als hij het wel doet licht het aan je Siemens GiGa set
dat kan ook voor komen maar ik denk wel dat het bij ziggo licht
ik heb hier ook al jaren een Siemens GiGa set wat zeer goed werkt
probeer dit even uit voor je ziggo beld
ik hoop dat je probleem dan opgelost is vrg honda:pompom::schater:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer het onderstaande eens.

Als bij degene wie je hebt gebeld het nummer zichtbaar is weet dat de nummerweergave bij Ziggo permanent is geblokkeerd.
Dit is op te heffen via de klantenservice van ziggo.
Eenmalig uw nummer zichtbaar maken

Is nummerweergave blijvend geblokkeerd? Maar wilt u voor één gesprek zorgen dat uw nummer wél zichtbaar is voor degene die u belt? Dit doet u zo:

  • neem de telefoon en wacht op de kiestoon
  • toets #31#
  • toets na de onderbroken kiestoon het nummer in dat u wilt bellen
  • uw nummer is nu zichtbaar voor degene die u belt
  • na dit gesprek staat nummerweergave weer uit
 
Hier in Bovenkarspel hetzelfde. Altijd nummerweergave "aan" gehad, maar sinds vandaag zien degene die ik bel mijn nummer als "privé" en/of "anoniem".
Zal dus ergens bij de instellingen van Ziggo/UPC moeten zitten, want ik heb niets veranderd. Op "mijn ziggo" is deze setting niet meer in te stellen.

Er gebeuren rare/vreemde dingen sinds ziggo en ups zijn samengevoegd....
 
:giveup::giveup::giveup::thumb up::thumb up::thumb up:
UPC dan??
 
Ik heb gisteren gebeld met Ziggo en het bleek dat ik niet de enige was die hierover belde. Uiteindelijk bleek het een technische instelling bij Ziggo te zijn die niet meer goed stond. Wat weet in niet, maar ze hebben het weer aangepast en nu werkt het weer zoals het hoort.
 
Probeer het onderstaande eens.

Als bij degene wie je hebt gebeld het nummer zichtbaar is weet dat de nummerweergave bij Ziggo permanent is geblokkeerd.
Dit is op te heffen via de klantenservice van ziggo.
Eenmalig uw nummer zichtbaar maken

Is nummerweergave blijvend geblokkeerd? Maar wilt u voor één gesprek zorgen dat uw nummer wél zichtbaar is voor degene die u belt? Dit doet u zo:

  • neem de telefoon en wacht op de kiestoon
  • toets #31#
  • toets na de onderbroken kiestoon het nummer in dat u wilt bellen
  • uw nummer is nu zichtbaar voor degene die u belt
  • na dit gesprek staat nummerweergave weer uit
Klopt En dit werkt andersom ook.
Is nummerweergave geactiveerd toets dan #31# voor het telefoonnummer en het nummer is eenmalig onzichtbaar.

Om te controleren of nummerweergave werkt kun je overigens het gratis KPN nummer 0800-0230396 bellen.
Je hoort dan of het nummer wel of niet is meegezonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan