Nummerherkenning

Status
Niet open voor verdere reacties.

hts

Forum Gebruiker
Berichten
2
Tot mijn verrassing meldde de contactpersonen die ik vandaag belde dat "ik als ANONIEM bij hen binnenkwam". Nader onderzoek in mijn Instellingen leerde dat de nummerherkenning aan stond.
Dus 1200 gebeld die de instellingen bij de provider aan en uit heeft gedaan, waarna het probleem was opgelost.
Gewoon dus weer een tevreden Ziggo mobiel gebruiker.
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Berichten
1.436
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
vraagje aan jou HTS,

heb je recent of maanden geleden eens een melding gedaan/ laten doen bij het "bel-me-niet register"?

dit is mij ook overkomen, en heb zelf nooit iets aan/uitgeschakeld.
helpdesk ziggo heeft dit opgelost zoals bij jou.


berrie.
 
Topicstarter
Topicstarter
H

hts

Forum Gebruiker
Berichten
2
Nee, geen melding bij dat register gedaan, begreep ook niet hoe het is gekomen, maar in deze digitale wereld moet je vooral (niet altijd) nooit (nou ja) vragen hoe kwam het, als het maar is opgelost. :)
 

Ien ter Net

Forum Gebruiker
Berichten
17
Tot mijn verrassing meldde de contactpersonen die ik vandaag belde dat "ik als ANONIEM bij hen binnenkwam". Nader onderzoek in mijn Instellingen leerde dat de nummerherkenning aan stond.
Dus 1200 gebeld die de instellingen bij de provider aan en uit heeft gedaan, waarna het probleem was opgelost.
Gewoon dus weer een tevreden ziggo mobiel gebruiker.
Hoop wel dat je expliciet aangegeven hebt dat je niet in de telefoongids wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan