Netflix komt met goedkoper reclame abonnement

Dus gewoon niet nemen. HBO Max en Skyshowtime hebben dat ook.

Dit is iets voor de EU om regels aan te gaan verbinden. Bijvoorbeeld betaalde streaming diensten in de vorm van abonnementen, mogen geen reclame aan de eind gebruikers tonen.
De abonnement houder moet de optie krijgen om te abonneren waarbij een account met slechts één profiel ook de mogelijkheid heeft tot 4k en/of Full HD. De aanbieder dus verbieden om alleen accounts met meerdere profielen te verplichten voor de hoogste resolutie.

Tevens de plicht invoeren aanbieders moeten ten alle tijden sport apart aanbieden en klanten die dit niet afnemen mogen aanbieders dit niet in rekening brengen
 
Laatst bewerkt:
Het ( ondertussen ) alom bekende cirkeltje. Waarbij ( om klanten aan te trekken ) er eerst geen reclame is en de prijs laag is. Dan gaat de prijs omhoog en verschijnt er t.z.t. ook nog reclame. Dan kan men overstappen naar een duurder abo, waar geen reclame getoond wordt. Dat duurder abo wordt t.z.t ( stiekem ) het normale abo maar mét reclame terwijl de prijs gelijk blijft. En .... dan ... geheel onverwacht ;-) komt er toch weer een iets goedkoper abo ( met nog meer reclame ).

Ondertussen zijn de prijzen voor alle abonnementen ( ! ) al tig keer in stapjes ( cirkeltjes ) verhoogd en ... natuurlijk is het reclame abo het goedkoopst, maar eigenlijk ook weer véél duurder. Het is net als met krimpflatie, je denkt meer te krijgen en/of minder te betalen en dus beter af te zijn, maar de fabrikant heeft daar eigen ideeën over.
 
Laatst bewerkt:
Had @Jarco Kriek niet ooit in een grijs verleden een artikel gepubliceerd, dat die streamingdiensten met reclame in Nederland nihil klanten trekt en dat Nederlandse klanten kiezen voor zonder reclame?
 
Terug
Bovenaan